Henkilönostinten viikkotarkastus -palvelu parantaa työmaiden turvallisuutta

Henkilönostinten viikkotarkastus -palvelu parantaa työmaiden turvallisuutta

Uusi palvelu parantaa työmaan työturvallisuutta ja varmistaa kaluston toimivuuden

Säädösten mukaan henkilönostimet täytyy tarkasta viikoittain. Cramo lanseeraa uuden palvelun, jonka avulla asiakas voi varmistua, että nostimet täyttävät määräykset tarkastusten osalta. Näin asiakkaan ei tarvitse käyttää aikaansa tarkastuksiin, vaan hän pystyy keskittymään omaan ydintekemiseensä. Asiakas myös välttyy turhilta työn keskeytyksiltä ja työmaa pysyy paremmin aikataulussa.

Miten palvelu toimii?

Palvelussa Cramon henkilönostintarkastaja käy työmaalla kerran viikossa ja tarkastaa kaikki nostimet, joita ei ole konekortin tietojen mukaan tarkastettu. Asiakas saa kierroksen jälkeen tarkastuspöytäkirjan ja raportin. Palvelu koskee perässä vedettäviä nostimia ja saksinostimia.

Lue lisää palvelusta tästä

Hyödynnä nyt Black Friday -etu!
Black Friday:n kunniaksi -50% kaikista nostimista ensimmäisellä tarkastuskerralla! Varaukset tulee tehdä Cramon Black Friday -kampanjan aikana ke 27.11 - pe 29.11.

Varaukset Cramon nettisivuilta alkaen ke 27.11. klo 7:00 . Pysy kuulolla!