Cramo Adapteo tarjoaa laadukasta lennon odotusta Berlin-Tegelin lentokentällä.

Laadukasta ja mukavaa lennon odottelua Berliinin Tegelin lentokentällä

Berlin-Tegelin lentokentän C-terminaalin matkustajilla on mahdollisuus rentoutua mukavasti Cramo Adapteon rakentamassa uudessa loungessa. Tyylikäs kolmikerroksinen odotustila kasattiin lyhyessä ajassa kuuden viikon aikana öisin.

Suuret lasipinnat avaavat näkymät lentokentän liikenteeseen. Vastaanotto ja ravintolapalvelut sijaitsevat loungen pohjakerroksessa. Toiseen kerrokseen panoraamaikkunoiden kenttänäkymien äärelle on sijoitettu mukavat lepotuolit. Ylimmässä kolmannessa kerroksessa on kattoterassi. Luonnollisesti tiloissa on myös hyvät tilat työskentelyyn sekä mobiililaitteiden lataamiseen.

- Projekti piti suunnitella ja toteuttaa lentokentän päivittäinen toiminta huomioiden ja sitä häiritsemättä. Paras ratkaisu olikin toteuttaa rakentaminen yöaikaan, kertoo projektipäällikkö Uwe Wöckel Cramo Adapteolta.

Sisätilojen huonekorkeus on 2,75 m, ja tilavaikutelma korostuu kattoa kiertävällä led-valaistuksella. Mukavuuden takaamiseksi loungessa on myös ilmastointi sekä lämmitys ja viilennys kaikissa sisätiloissa. Ikkunapintoja voidaan tarvittaessa peittää sähköisesti ohjatuilla kaihtimilla häikäisyn estämiseksi. Myös turvallisuus on huomioitu laajasti – tiloissa on asianmukaiset hätäpoistumistiet, paloturvallisuusratkaisut, turvavalaistus ja oviseuranta.

Tunnisteet

Julkaisuun liittyvää sisältöä: