Saimaan rannalla sijaitsevan Tyysterniemen kohteen ylimmäisestä kerroksesta  on molemmin puolinen näkymä järvelle.
Saimaan rannalla sijaitsevan Tyysterniemen kohteen ylimmäisestä kerroksesta on molemmin puolinen näkymä järvelle.

Lappeenrantaan nousee uusi asuinalue

Lujatalo rakentaa asiakkaalleen Lappeenrannan Asuntopalvelu Oy:lle kahden asuinkerrostalon kokonaisuutta, johon kuuluu yhteensä 56 eri kokoista asuntoa. Kohde sijaitsee Saimaan rannalla Lappeenrannan Tyysterniemessä. Viisikerroksisten asuintalojen arvioitu valmistumisaika on helmikuussa 2020. Kohteessa mukana on ollut myös Cramo.

”Valitsimme Cramon, koska meillä on hyviä kokemuksia heidän kanssaan työskentelystä”, kertoo vastaava työnjohtaja Timo Summanen Lujatalosta. ”Vuosien varrella olemme käyttäneet Cramoa lukuisissa erilaisissa saneerauksissa ja uudisrakentamisen kohteissa. Tavallisesti tarve on ollut isommassa kalustossa, kuten kuukulkijoissa tai nostimissa. Lisäksi olemme saaneet lähimmästä Cramon vuokraamosta kiireeseen pienenpää työkalua silloin, kun omalta varikolta ei kyseistä työkalua ole löytynyt”.

Tyysterniemen kohteeseen Cramo on toimittanut muun muassa rakennushissit sekä kosteusmittaukset. ”Cramolaiset käyvät aktiivisesti työmaalla ja huolehtivat meidän asioistamme. Tilattu tavara saapuu, niin kuin on sovittu ja soitosta menevät vuokrat poikki. Palvelu siis pelaa”, toteaa Summanen.