Tilasuunnittelun oiva apulainen, helppokäyttöinen Cramo Draw, vaatii toimiakseen vain verkkoyhteyden.

Tilaratkaisujen suunnitteluun avuksi Cramo Draw

Cramo Draw on edistyksellinen sovellus, jonka avulla voi helposti ja nopeasti suunnitella siirrettäviä päiväkoteja, kouluja ja toimistoja. Piirto-ohjelmassa voi hahmotella yksi- tai kaksikerroksisia tiloja, lisätä kalusteita sekä tarkastella luonnoksia kaksi- ja kolmiulotteisesti. Valmiit luonnokset voi tallentaa ja tulostaa jatkokäyttöä varten.

Helppokäyttöinen Cramo Draw vaatii toimiakseen vain verkkoyhteyden, ja ohjelma on käytettävissä suomeksi, englanniksi, ruotsiksi, saksaksi, tanskaksi ja norjaksi.

Cramo Adapteo toimittaa Cramon siirtokelpoiset tilaratkaisut.

Tunnisteet

Julkaisuun liittyvää sisältöä: