Turvallisuusviikko 11.5.-15.5. Hyödynnä Cramon kampanjaedut!

Turvallisuusviikko 11.5.-15.5. Hyödynnä Cramon kampanjaedut!

CRAMO-KOULU: KOULUTA 2, MAKSA 1

Cramo-Koulu tarjoaa Turvallisuusviikolla koulutuksia kampanjahintaan! Koulutukset järjestetään joko pienennetyissä ryhmissä Valtioneuvoston linjauksia noudattaen tai kokonaan verkkokoulutuksena.

Huom! Koulutuksemme ovat verovähennyskelpoisia ja niille voidaan hakea myös koulutustukea.

Varaa koulutus lomakkeella tai ota suoraan yhteyttä Cramo-Kouluun koulu@cramo.com / 0300 870 489

Alamieskoulutus verkkokoulutuksena 60 € / 2 hlöä (norm. 60 € hlö)

Verkkokoulutus pe 15.5. klo 9-11. Osallistuja tarvitsee oman tietokoneen + mikrofonin voidakseen osallistua keskusteluun.

Pölynhallintakoulutus verkkokoulutuksena 60 € / 2 hlöä (norm. 60 € hlö)

Verkkokoulutus to 14.5. klo 8-10. Osallistuja tarvitsee oman tietokoneen + mikrofonin voidakseen osallistua keskusteluun.

Henkilönostikoulutukset 250 € / 2 hlöä (norm. 250 € hlö)

Tuusulassa pe 22.5. ja pe 5.6.
Jyväskylä pe 29.5.

Trukkikoulutukset 189 € / 2 hlöä (norm. 189 € / hlö)

Jyväskylässä to 28.5.
Tuusulassa to 4.6.

Trukki- ja Henkilönostinkoulutukset saatavissa myös 2 kurssia 1 kurssin hinnalla esim. asiakkaan tiloissa. Henkilönostinkoulutus 2500 € / 8 hlöä + ALV jaTrukkikoulutus 1890 € / 8 hlöä + ALV

Lue lisää Cramo-Koulusta

UUTUUS PUTOAMISSUOJAUKSEEN!

SAFETY BULL – liikuteltava ankkurointipiste putoamissuojaukseen.Tuote nopeuttaa työskentelyä tasakattoisissa kohteissa, joissa on putoamisvaara.

Safety Bull on esillä Vantaan vuokraamon pihassa Turvallisuusviikon ajan 11.-15.5. ja henkilökuntamme esittelee tuotetta mielellään.

Varaa tuote ilmaiseen koekäyttöön max. 3 päiväksi työmaallesi!

Haluatko testata tuotetta tositoimissa? Varaa tuote testiin Vantaan vuokraamosta joko paikan päällä tai soittamalla vuokraamoon p. 0300 870 351

Asiakas vastaa kuljetuskuluista.

Tunnisteet