Toiminta Cramossa korona-epidemian aikana

Toiminta Cramossa korona-epidemian aikana

Ohjeita tarkennettu 27.11.2020.

Me Cramossa pyrimme osaltamme vähentämään koronaviruksen leviämistä ja varmistamaan henkilöstömme, asiakkaidemme ja kumppaneidemme terveyden ja turvallisuuden koronavirusepidemian aikana.

Cramon varautumissuunnitelman mukaisesti työntekijämme eivät tee ulkomaan matkoja ja minimoimme myös kotimaan matkustamisen. Palvelemme ensisijaisesti digitaalisesti, ja kohdatessa pidämme etäisyyttä toisiin emmekä kättele. Käsihygieniaan ja koneiden puhdistukseen käytetään entistä enemmän huomiota.

Seuraamme ja noudatamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) ja muiden viranomaisten antamia ohjeistuksia.

Vuokraamomme ovat auki normaalisti

Haluamme varmistaa normaalin asiakaspalvelun. Hoidamme kaluston toimitukset ja palautukset ja muun asiakaspalvelun tavalliseen tapaan.

Vuokraamoissamme on tarjolla käsidesiä aina kun se on mahdollista. Emme kättele epidemian aikana ja pidämme muihin vähintään 1,5 metrin etäisyyden.

Käytämme tiloissamme suojamaskeja ja toivomme myös asiakkaitamme ja muita tiloissamme vierailevia henkilöitä käyttämään maskia.

Tarjoiluja vuokraamoissa on vähennetty tartuntariskin välttämiseksi.

Emme tule työpaikalle sairaana, ja toivomme ettet sinäkään vieraile vuokraamoissamme sairaana.

Palvelemme mahdollisimman paljon digitaalisesti

Pyrimme palvelemaan ensisijaisesti digitaalisesti. Myyntihenkilöstömme saa kiinni puhelimella ja sähköpostitse (kts. myynnin yhteystiedot). Voit myös soittaa haluamaasi vuokraamoon sopiaksesi haluamasi kaluston vuokrauksesta, kuljetuksesta tai palautuksesta (kts. vuokraamojen yhteystiedot).

Asiakaspalvelumme auttaa normaalisti osoitteesta aspa@cramo.com ja numerosta 0300 870 456.

Verkkopalvelustamme saat sekä vuokrattua että palautettua kalustoa. Halutessasi voit myös jättää tarjouspyynnön nettisivujemme lomakkeen kautta.

Pyrimme viestimään mahdollisimman nopeasti tilanteen muutoksista

Cramo on täyden palvelun rakennuskonevuokraamo, joka tarjoaa myös rakentamista, saneeraamista ja kunnossapitoa tukevia palveluja. Kannamme vastuun paitsi hyvästä asiakaspalvelusta, myös toimitusten aikatauluista ja kaluston ja palveluiden ensiluokkaisesta laadusta. Haluamme lisätä asiakkaidemme tehokkuutta ja tuottavuutta työmaapalveluiden ja digitaalisten ratkaisujemme avulla.

Cramo Finland Oy on osa Boels-Cramo -konsernia. Olemme alamme johtavia tekijöitä Euroopassa. Boels-Cramolla on toimintaa 17 maassa ja 750 toimipisteessä, joista 200 sijaitsee Pohjois-Euroopassa. Suomessa toimimme n. 450 henkilön voimin yli 50 toimipisteessä kautta maan. Cramo Finlandin liikevaihto on 95,2 milj. euroa (2019). Palvelemme Suomessa n. 17 000 asiakasta. Asiakaskuntaamme kuuluu yrityksiä rakennusteollisuuden ja muun teollisuuden, kaupan sekä julkisen sektorin alalta. Olemme jakamistalouden edelläkävijöitä.

Tutustu meihin osoitteessa www.cramo.fi ja verkostoidu kanssamme!

#cramo #weareshapers

Julkaisuun liittyvää sisältöä: