​Tunnetko sinä tukea kaipaavan vanhuksen? Mekin päätimme lähteä Gubbe-kummitoimintaan mukaan

Tiedote -

Tämä vuosi on ollut poikkeuksellinen ja erityisen raskas erityisesi ikäihmisille. Mekin Cramossa haluamme kantaa kortemme kekoon ja päätimme lähteä Gubben kummitoimintaan mukaan.

Gubbe on ei-sairaanhoidollinen palvelu, joka tarjoaa säännöllistä tukea ja apua ikäihmisille. Toiminta luo myös merkityksellistä työtä nuorille.

Cramo on mukana tukemassa Gubben toimintaa vuonna 2021. Yritysten tuella etsitään apua kaipaavalle vanhukselle Gubbe-Sydänystävä, eli nuori, joka vierailee vanhuksen luona viikoittain vuoden ajan. Nuori perehdytetään tarkasti tehtävään ja hän saa jatkuvaa tukea työhönsä. Hän auttaa vanhusta arjen askareissa, kannustaa ulkoiluun ja mikä tärkeintä, on juttuseurana.

”Olemme erittäin innoissamme tästä yhteistyöstä”, kertoo henkilöstöpäällikkö Jaana Suomi, ja jatkaa: ”Pyrimme kertomaan kummiparimme kuulumisia vuoden varrella Cramon kanavissa”.

Tutustu lisää Gubben toimintaan

Cramo on täyden palvelun rakennuskonevuokraamo, joka tarjoaa myös rakentamista, saneeraamista ja kunnossapitoa tukevia palveluja. Kannamme vastuun paitsi hyvästä asiakaspalvelusta, myös toimitusten aikatauluista ja kaluston ja palveluiden ensiluokkaisesta laadusta. Haluamme lisätä asiakkaidemme tehokkuutta ja tuottavuutta työmaapalveluiden ja digitaalisten ratkaisujemme avulla.

Cramo Finland Oy on osa Boels-Cramo -konsernia. Olemme alamme johtavia tekijöitä Euroopassa. Boels-Cramolla on toimintaa 17 maassa ja 750 toimipisteessä, joista 200 sijaitsee Pohjois-Euroopassa. Suomessa toimimme n. 450 henkilön voimin yli 50 toimipisteessä kautta maan. Cramo Finlandin liikevaihto on 95,2 milj. euroa (2019). Palvelemme Suomessa n. 17 000 asiakasta. Asiakaskuntaamme kuuluu yrityksiä rakennusteollisuuden ja muun teollisuuden, kaupan sekä julkisen sektorin alalta. Olemme jakamistalouden edelläkävijöitä.

Tutustu meihin osoitteessa www.cramo.fi ja verkostoidu kanssamme!

#cramo #weareshapers

Julkaisuun liittyvää sisältöä: