ELEMIS Candle Collection valloittaa kotisi kauniilla tuoksuillaan

ELEMIS London lanseeraa ensiluokkaisen valikoiman tuoksukynttilöitä, jotka juhlistavat brittiläisiä hetkiä. Anna muistojen valloittaa kotisi näillä neljällä ainutlaatuisella tuoksulla. Jokainen tuoksu herättää muistoja ja antaa huoneelle hienovaraisen, hillityn tuoksun, joka vie aistisi toiseen aikaan ja hetkeen.

ELEMIS Candle Collection sisältää sekoituksen soijaa ja mehiläisvahaa, koostuu kierrätettävistä materiaaleista, kuten puuvillasta valmistetusta sydänlangasta, ja on käsin kaadettu kynttilälasiin, jota voidaan käyttää uudelleen tai kierrättää. Ulkopakkausta koristelee Elemiksen oma kuvatapetti, jonka on Elemikselle suunnitellut maailmankuulu sisustussuunnittelija Morris & Co, ja se on täysin kierrätettävä. Valikoima koostuu neljästä kynttilästä:

Mayfair No.9
Rentoudu tällä tyylikkäällä signatuurituoksulla, joka on nimetty kotimme mukaan Lontoossa. Yhdeksän eteeristä öljyä, mukaan lukien laventeli, geranium ja eukalyptus, yhdistyvät harmonisesti tuoden rauhallisuuden ja tyyneyden tunteen kotiisi mahdollistaen rentouttavan spa-hetken.

English Garden
Astu salaiseen puutarhaan, joka on piilotettu Lontoon sydämeen. Kävele mutkaisia teitä pitkin hengittäen kukkivien
ruusunuppujen tuoksua, joka kietoutuu kastemarjojen ja makeiden pionien tuoksuun – herkkä kukkainen, lämmin tuoksu.

Regency Library
Kuvittele klassinen brittiläinen kirjasto, jossa on hienostunut aromi, joka huokuu setripuun myskin tuoksuja, aavistus neilikkaa ja lämmittävää viskiä – salaperäinen, monimutkainen ja kutsuva tuoksu.

Afternoon Tea
Rikastuta aistejasi rauhoittavalla sekoituksella mustaa teetä, tuoreita vadelman lehtiä ja yrttistä bergamottia, joka
on klassisen brittiläisen rituaalin Afternoon Tea -iltapäiväteen inspiroima. Ripaus suussa sulavien vastaleivottujen scones -teeleipien ja tuorejuuston tuoksu täydentää tämän kodikkaan tuoksun.

Mistä kynttilät ovat tehty:

• Kynttilä on kaadettu kierrätettävään lasiin
  • Kynttilä on käsin kaadettu Englannissa
  • Soijavaha tulee vuonna 1914 perustetusta perheyrityksestä, jonka raaka-aineet tulevat luonnollisista ja uusiutuvista lähteistä
  • Mehiläisvaha on peräisin Ison-Britannian ainoasta jalostamosta, joka on toiminut yli 100 vuotta ja pyrkii säilyttämään alueen kasvien biologisen monimuotoisuuden jatkuvaa pölytystä varten.

Saatavuus
ELEMIS Mayfair No. 9, English Garden, Afternoon Tea JA Regency Library Candles lanseerataan 15. syyskuuta 2022. Saatavilla vain kauneushoitoloista. Suos. hinta: 59,90 € / 220g

ELEMIS
Brittiläisenä johtavana ihonhoito- ja wellness -tuotemerkkinä ELEMIS on maailmanlaajuisesti tunnettu luonnollisten ainesosien ja tieteellisten innovaatioiden hyödyntämisestä ihonhoidossa. Jokainen uraauurtava koostumus on testattu todistettujen tulosten varmistamiseksi. ELEMIS keskittyy ihosi, kehosi ja mielesi hyvinvointiin. ELEMIS-tuotteita myydään maailmanlaajuisesti 42 maassa.

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• wellness
  • tuoksukynttilä

Dermarome on ihonhoidon-, meikkien ja tuoksujen maahantuoja Pohjoismaissa. Tuotevalikoimaamme sisältyy tarkkaan valikoidut ammattimaiset tuotemerkit; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Murad, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, LOVA SKIN ja N.C.P.

Yli 30 vuoden kokemuksella pyrimme jatkuvasti kehittämään osaamistamme ja jatkamaan kasvuamme. Suhtaudumme intohimoisesti työhömme, ja olemme iloisia voidessamme jakaa ammattitaitoa ja osaamista kauneusalalla yhdessä jälleenmyyjiemme kanssa, jotka koostuvat kauneushoitoloista, kylpylöistä, klinikoista, vähittäismyynnistä, verkkokaupoista ja apteekeista.

Amanda Jaakkola

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Marketing Coordinator, Finland