Ihoa ravitseva uutuus Luminous Bronze – Self-Tan Mist Löwengripiltä

Kuluttajien toivoessa helposti levitettävää, asteittaisen värin antavaa itserusketusta suihkemuodossa Löwengrip lanseeraa nyt uuden Luminous Bronze – Self-Tan Mist -kasvosuihkeen. Kosteuttavilla ainesosilla, kuten hyaluronihapolla sekä glyseriinillä ja allantoiinilla, tämä uutuus sisältää myös ihoa hoitavia ominaisuuksia. Helposti levitettävä itseruskettava, joka yksinkertaistaa ihonhoitorutiiniasi!

Lanseerataan kuluttajien pyynnöstä
Löwengripin kuluttajat ovat saaneet äänensä kuuluviin sosiaalisessa mediassa tehdyissä kyselyissä. Suurin osa suosii helposti levitettävää itserusketusta, jossa antaa asteittaisen sävyn ja huikeat 95 % toivoi tuotteen sisältävän ihoa hoitavia ainesosia. Toiveiden lopputulos lanseerataan helmikuussa 2023 uuden Luminous Bronze – Self-Tan Mist -kasvosuihkeen muodossa. Uusi itseruskettava mahdollistaa tasaisen ja tahrattoman levityksen ja asteittaisen sävyn, joka on helppo rakentaa toivotun tummuuden saamiseksi. Kätevän levityksen lisäksi, luonnollisen auringonpäivettämän lopputuloksen antama Luminous Bronze - Self-Tan Mist tarjoaa myös useita ihoa hoitavia ominaisuuksia. Tämä uusi, monipuolinen tuote toimii heleyttävänä meikin kiinnityssuihkeena.

Uusi lanseeraus täydentää Löwengripin pitkäaikaista bestselleriä Luminous Bronze – Self-Tan Drops -itseruskettavia pisaroita. Nyt Löwengripin kuluttajilla on mahdollisuus valita haluamansa levitystavan: aina samalla kauniilla tuloksella.

“Tuote, joka yhdistää auringon päivettämän tuloksen ihoa hoitaviin ainesosiin on selvästi kaivattu. Löwengripin sosiaalisessa mediassa
tehdyn kyselyn jälkeen tiedämme, että suurin osa haluaa asteittaisen itserusketuksen, joka on helppo levittää ja antaa tasaisen tuloksen. Vastauksena Löwengrip tuo markkinoille monikäyttöisen uutuuden Luminous Bronze – Self-Tan Mist -kasvosuihkeen muodossa. Tuote on helppokäyttöinen ja toimii myös meikin kiinnityssuihkeena. Täydellinen lisä asiakkaidemme suosimille Luminous Bronze – Self Tan Drops -pisaroille."
- Fanny Sandström, Brand Director Löwengrip

Ihon suojakerrosta vahvistavat ainesosat - itsetuksetta kaikille ihotyypeille
Uusi Luminous Bronze – Self-Tan Mist on dermatologisesti testattu ja kehitetty yhdessä Löwengripin kosmetologien kanssa. Koostumus sisältää kosteuttavia ja rauhoittavia ainesosia, jotka auttavat ylläpitämään ihon tasapainoa. Kosteuttava hyaluronihappo kosteuttaa ja auttaa ylläpitämään ihon kosteustasapainoa ja joustavuutta. Glyseriini sitoo ja tasapainottaa ihon suojakerroksen kosteustasapainoa ja parantaa sen toimintaa. Allantoiinilla on rauhoittava, supistava ja kosteuttava vaikutus. Täydellinen itseruskettava herkälle ja kuivalle iholle.

Luminous Bronze – Self-Tan Mist sopii kaiken ikäisille ja ihotyypeille, myös herkälle iholle. Raikkaalla omenan ja verbenan tuoksulla. Tuote on vegaaninen.

Käyttö
Levitä suihkuttamalla kasvoille noin 20 cm etäisyydeltä tasaisesti ja pyörivin liikkein. Tuotetta voidaan käyttää
suoraan puhdistetulle iholle sekä meikin päälle. Antaa asteittaisen päivettyneen sävyn, joka on helposti kerrostettavissa halutun tummuuden saamiseksi. Maksimaalisen kullanruskean lopputuloksen luomiseksi, levitä puhdistetulle iholle ja anna vaikuttaa yön yli.

Suos. hinta 26 eur/100 ml

Löwengrip
Löwengrip tarjoaa tuloksellisia ja kunnianhimoisia tuotteita, jotka antavat sekä välittömiä että pitkäkestoisia tuloksia. Ainutlaatuisuus piilee tehokkaissa mutta hellävaraisissa koostumuksissa, jotka ovat kehitetty sopimaan myös herkälle iholle ja hiuspohjalle. Valitsemme huolellisesti sekä aktiiviset ja hoitavat ainesosat. Aina muodostaen minimalistisen rutiinin. Tuloksellisia kauneustuotteita minimalistiseen rutiiniin. Me kutsumme tätä AMBITIOUS BEAUTY’ksi.

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• löwengrip
  • itseruskettava
  • kauneus
  • vegaaninen
  • ihonhoito

Dermarome on ihonhoidon-, meikkien ja tuoksujen maahantuoja Pohjoismaissa. Tuotevalikoimaamme sisältyy tarkkaan valikoidut ammattimaiset tuotemerkit; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Murad, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, LOVA SKIN ja N.C.P.

Yli 30 vuoden kokemuksella pyrimme jatkuvasti kehittämään osaamistamme ja jatkamaan kasvuamme. Suhtaudumme intohimoisesti työhömme, ja olemme iloisia voidessamme jakaa ammattitaitoa ja osaamista kauneusalalla yhdessä jälleenmyyjiemme kanssa, jotka koostuvat kauneushoitoloista, kylpylöistä, klinikoista, vähittäismyynnistä, verkkokaupoista ja apteekeista.

Amanda Jaakkola

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Marketing Coordinator, Finland