Kestävyyshanke lisää pantattujen kosmetiikkapakkausten määrää

Sen jälkeen, kun Löwengrip solmi yhteistyön kierrätyssovellus Bowerin kanssa viime vuoden syyskuussa, pantattujen Löwengrip-tuotepakkausten määrä on kasvanut merkittävästi. Kestävyyshanke käynnistettiin palkitsemaan kuluttajia, jotka kierrättävät loppuun käytettyjä tuotteitaan. Löwengripillä on nyt entistä paremmat mahdollisuudet varmistaa vastuullinen ja ympäristötietoinen toiminta alusta loppuun.

Löwengripin hanke palkitsee ympäristötietoista kuluttajaa
Kun Löwengrip aloitti yhteistyön ruotsalaisen kierrätyssovelluksen Bowerin (entinen Panta På) kanssa syyskuussa 2021, tarkoituksena oli rohkaista kuluttajia panttaamaan tyhjiä tuotepakkauksiaan. Sittemmin skannattujen Löwengrip-tuotteiden määrä on lisääntynyt huomattavasti: viime kuukausina on pantattu yli 555 tuotetta.

Kuluttajat, jotka lataavat Bower-sovelluksen ja rekisteröivät kierrätetyt tuotteensa, palkitaan nopeasti ja helposti pisteillä, jotka voidaan käyttää alennuksena seuraavasta ostoksesta Lowengrip.com:ista. Kuluttajat voivat myös muuttaa keräämänsä pisteet rahallisiksi hyväntekeväisyyslahjoituksiksi. Löwengrip on julkaissut aloitussivun, joka selventää kuluttajalle, miten pakkaukset kierrätetään.

”Pyrimme jatkuvasti työskentelemään kestävämmän tuotannon ja kulutuksen edistämiseksi. Löwengrip on jatkuvassa vuorovaikutuksessa kuluttajan kanssa tuotekehityksen jokaisessa vaiheessa aina käyttökokemukseen saakka. Siksi on luonnollista käyttää Boweria kannustamaan kuluttajaa edistämään kiertotaloutta.” - Fanny Sandström, Brand Director Löwengrip

Löwengripin tuotanto on ollut vuodesta 2012 lähtien Ruotsissa ja Löwengrip pyrkii jatkuvasti lisäämään kestävää ajattelua yrityksen kaikilla tasoilla. Yhteistyö Bowerin kanssa on osa Löwengripin jatkuvaa työtä vastuullisen ja ympäristötietoisen toiminnan varmistamiseksi aina tuotannosta jätehuoltoon asti. Mahdollisuus alennukseen antaa kuluttajille lisäkannustimia pantata tyhjiä tuotepakkauksiaan - mikä näkyy selvästi Löwengripin lisääntyvissä skannaus määrissä.

Näin se toimii: panttaa helposti ja saa pisteitä suoraan sovelluksessa
Bower-sovelluksen avulla kuluttajat voivat helposti pantata tyhjät Löwengrip-tuotepakkaukset skannaamalla tuotteen viivakoodin tavallisella kierrätyspisteellä. Kun panttaus on suoritettu oikein, kuluttaja palkitaan pisteillä suoraan sovelluksessa. Pisteitä voidaan sitten käyttää tulevissa Löwengrip-tuotteiden ostoksissa.Kuluttajat voivat myös lahjoittaa pisteensä hyväntekeväisyyteen.

Lue lisää yhteistyöstä tästä.

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• kierrätys
  • löwengrip
  • kauneus
  • ympäristö

Dermarome on ihonhoidon-, meikkien ja tuoksujen maahantuoja Pohjoismaissa. Tuotevalikoimaamme sisältyy tarkkaan valikoidut ammattimaiset tuotemerkit; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Murad, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, LOVA SKIN ja N.C.P.

Yli 30 vuoden kokemuksella pyrimme jatkuvasti kehittämään osaamistamme ja jatkamaan kasvuamme. Suhtaudumme intohimoisesti työhömme, ja olemme iloisia voidessamme jakaa ammattitaitoa ja osaamista kauneusalalla yhdessä jälleenmyyjiemme kanssa, jotka koostuvat kauneushoitoloista, kylpylöistä, klinikoista, vähittäismyynnistä, verkkokaupoista ja apteekeista.

Amanda Jaakkola

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Marketing Coordinator, Finland