Compuware APM on nyt Dynatrace

Markkinoiden kärkisijaa sekä liiketoiminnan yksityistämistä juhlistetaan nimenmuutoksella.

HELSINKI – 10. syyskuuta 2014 - Compuware Corporation (Nasdaq: CPWR) ilmoitti eilen, että sen sovellusten suorituskyvyn hallinta (APM) toimii tästä lähtien nimellä Dynatrace.

"Matka markkinajohtajaksi APM:n saralla alkoi vuonna 2005, kun ostimme Adlexin,”  sanoo Compuwaren toimitusjohtaja Bob Paul. "Internet-sovellukset aiheuttivat häiriöitä markkinoilla ja yritykset tarvitsivat tietoa käyttökokemuksista. Verkkokaupan äkillisen ja valtavan kasvun myötä Compuware osti Gomezin vuonna 2009 mahdollistaakseen asiakkailleen verkon suorituskyvyn seurannan. Kun monimutkaiset IT-ratkaisut sekä mobiilisovellukset yleistyivät ja kehittyivät entisestään, tarvitsivat asiakkaat syvempää ymmärrystä suorituskyvystä, joten dynaTrace oli seuraava lisä portfolioon vuonna 2011. Nämä osat olemme nyt integroineet markkinoiden ainoaan uuden sukupolven APM-ratkaisuun, joka kattaa laajimman valikoiman APM-käyttömahdollisuuksia alallaan.”

Compuwaren APM työllistää 1600 työntekijää maailmanlaajuisesti sekä on alansa suurin T&K-investoija. Dynatrace tulee jatkamaan samaa polkua kuin APM antaen asiakkailleen laajimman ja syvimmän näkymän sovellusten suorituskykyyn. Tuomalla yrityksen eturivin APM-tuotteet saman nimen alle kuvastetaan saavutettua yhdentymistä ja yksinkertaisuutta.

Kaikki Compuwaren APM-tuotteet, kuten sovellusten valvonta, käyttökokeman hallinta, synteettinen seuranta sekä verkon ja konesalin hallinta muodostavat Dynatrace-liiketoiminnan ytimen. Olemassa olevia tuotteita tuetaan edelleen ja Dynatrace tarjoaa asiakkailleen täyttä jatkuvuutta. Asiakaspalvelu jatkuu entiseen malliin ja nykyiset muutokset mahdollistavat ketterämmän reagoimisen teknologiahaasteisiin.

Compuware ilmoitti tiistaina 2. syyskuuta, että yksityinen sijoitusyhtiö Thoma Bravo, LLC on ostamassa yritystä. Omistuksen siirtyminen Thoma Bravolle tukee entisestään Compuware APM:n muutosta.

"APM:n evoluutio yhtenäiseksi Dynatraceksi auttaa meitä viemään tuotteemme ja asiakaspalvelumme seuraavalle tasolle,” toteaa Bob Paul. Lisätietoa Dynatracen ainutlaatuisesta visiosta ja vastaavasta brändistä paljastetaan vuosittaisessa PERFORM Global User -konferenssissa Orlandossa 7. lokakuuta 2014.

Dynatrace

Dynatrace on visio ja innovaatio uuden sukupolven sovellusten suorituskyvyn hallinnan takana. Haluamme luoda ohjemistoja, joiden avulla yli 5500 asiakastamme ympäri maailmaa pystyvät optimoimaan jokaisen digitaalisen hetkensä.

Jos haluat lukea lisää Dynatracen johtoasemasta APM markkinoilla, klikkaa tästä.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• apm

Compuware Corporation

Compuware Corporation tarjoaa ohjelmistoja, asiantuntijapalveluita ja ratkaisuja teknologian toimivuuden ja tuottavuuden varmistamiseksi. Compuwaren ratkaisuilla kriittisten teknologioiden suorituskyky ja saatavuus ovat parhaimmillaan yrityksissä. Tällä hetkellä yli 7100 asiakasyritystä luottavat Compuwareen ja sen uuden sukupolven lähestymistapaan suorituskyvyn hallinnassa. Lue lisää osoitteessa: http://www.compuware.com