EasyParkin iPhone-sovellus listan ykköseksi

Lehdistötiedote   •   Loka 25, 2011 15:45 EEST

EasyPark lanseerasi kesällä älypuhelinsovelluksen kaikissa EasyPark-maissa. Sovellussaavutti viikossa Applen App Storessa hyötyohjelmien ykköspaikan ja kaikkiensovellusten listalla kuutossijan.

Heinäkuussa 2011 EasyPark lanseerasi pitkään odotetun älypuhelinsovelluksen. Palvelu oli ennen kaikkea tehty uudeksi käyttöliittymäksi EasyParkin nykyisille yli 250 000 asiakkaalle. Korkea sijoitus lisäsi sen näkyvyyttä myös uusille autoilijoille, ja seurauksena oli merkittävä käyttäjämäärän lisäys loppukesän ja alkusyksyn aikana. Yli 40 000 latauksella ja lähes 200 000 aloitetulla pysäköinnillä on EasyPark-sovellus yksi suosituimmista maksusovelluksista Pohjoismaissa.

Sovelluksen lanseerauksen jälkeen sadat asiakkaat ovat antaneet palautetta ja se on perustana seuraavan, alkuvuonna 2012 tulevan version uusille ominaisuuksille. Toivelistan kärjessä ovat paikkaperusteiset palvelut ja tähän tarpeeseen pyritään alkuvuonna vastaamaan mahdollisuudella etsiä pysäköintialue gps-sijainnin perusteella.

Olemme toimineet kohta 10 vuotta mobiilimaksualalla, ja pysäköintipalvelujen käyttäjät ovat muuttaneet tapaansa toimia kovin hitaasti – mutta älypuhelinten yleistyessä on pelikenttä muuttunut rajusti ja nopeasti. Monet käyttävät nykyisin enemmän aikaa älypuhelintensa kuin puolisoittensa kanssa ja siitä on tullut henkilökohtaisen digielämän keskipiste. Tämän kehityksen myötä EasyPark pystyy tavoittamaan uusia markkinasegmenttejä ja antamaan autoilijoille lisäetuja. Lähitulevaisuus vaikuttaa hyvin jännittävältä” sanoo Johan Thalin, EasyPark Groupin markkinointijohtaja.

EasyPark Smartphone App v.1.0 on nimeltään EasyPark ja sen voi ladata ilmaiseksi App Storesta (iPhone) ja Android Marketista. Sovellus tulee muille käyttöjärjestelmille vuoden 2012 aikana.

Lisätietoja:

Timo Haapanen, Country Manager
+358 400 816961 | timo.haapanen@easypark.net

EasyParkin tarjoaa palvelua, joka tekee pysäköinnistä mukavamman, tehokkaamman ja taloudellisemman autoilijoille, heidänyrityksilleen sekä pysäköintioperaattoreille. EasyParkilla on 85 työntekijää toimistoissaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Saksassa. Lisätietoja osoitteessa www.easypark.fi.

PDF-tiedosto

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.