Varaa matkasi nyt helposti suoraan puhelimella

Ebookers lanseeraa ensimmäisenä online-matkatoimistona Pohjoismaissa sivun, jolta voit varata matkasi suoraan matkapuhelimella. Voit varata Ebookersin 95 000 hotellin, tuhansien lentojen ja vuokra-autojen valikoimasta.

Sivusto on optimoitu käytettäväksi kosketusnäytöllä, mutta se toimii kaikissa selaintoiminnon sisältävissä matkapuhelimissa, myös Nokian puhelimissa. Et tarvitse sivuston käyttöön mitään muita sovelluksia tai lisäohjelmistoja, vaan pääset sille suoraan ebookers.fi – osoitteella.

– Tiedämme, että mahdollisuus varata lento, hotelli ja vuokra-auto milloin ja missä tahansa on asiakkaillemme entistä tärkeämpää. Siksi olemme panostaneet huomattavasti uuteen mobiilisivustoon, joka on helppokäyttöinen ja luotettava. Sivustolla asiakkaamme käytettävissä on samat toiminnot ja sama tarjonta kuin normaalilla sivustollamme ilman, että tarvitsee ladata erityissovelluksia tai lisäohjelmia, sanoo Ebookersin markkinointijohtaja Pelle Svensson.

Betatestaukset ovat osoittaneet, että mobiilisivuston kautta tehdyistä hotellivarauksista 70% on saman päivä lähtöjä, kun tietokoneella tehdyistä varauksista saman päivän lähtöjä on 15%. Tämä osoittaa uuden palvelun hyödyllisyyttä ja tarpeellisuutta¹.

Mobiilisivuston kautta voit asiakkaanamme käyttää myös ebookers-tiliäsi, josta löydät tiedot varauksistasi ja matkasuunnitelmistasi sekä kuvaukset, kartat, arviot ja valokuvat hotelleista.

Mobiilisivusto on käytettävissä paikallisella kielellä Euroopan kaikilla 12 markkinoilla, joilla Ebookers on edustettuna.

Lue lisää: http://www.ebookers.fi/kohde/ebookers-mobiili/

Lisätietoja antaa:
Pelle Svensson, Head of Marketing, Nordics

¹ Perustuu Orbitz Worldwiden sisäiseen tutkimukseen.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• mobiili
  • hotelli

Oy Ebookers Finland Ltd, joka on toiminut Suomessa vuodesta 1999 alkaen, on Suomen johtava nettimatkatoimisto. Ebookersin suomalainen henkilökunta palvelee asiakkaitaan internet-sivuston lisäksi Helsingin keskustan katumatkatoimistossa, jossa myös puhelinpalvelu sijaitsee. Ebookersin Suomen toimistossa on 40 työntekijää. Vuoden 2008 liikevaihto oli 83 milj. Eur, kasvu oli 27 %:ia verrattuna vuoteen 2007. Ebookers kuuluu maailman johtavaan matkailukonserniin nimeltä Orbitz Worldwide, joka on listattu New Yorkin pörssissä (NYSE: OWW).

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö Puh. 0400 205 929