Luotettavaa korkeimman tason viiltosuojaa

Luotettavaa korkeimman tason viiltosuojaa

Eri toimialoilla on yhä enemmän kysyntää suojakäsineille, joissa on hyvä viiltosuoja. Siksi henkilönsuojaimien ruotsalainen asiantuntijayritys Ejendals on laajentanut tuotevalikoimaansa neljällä uudella mallilla, joiden viiltosuojaluokat ovat C ja D.

Autoteollisuudesta ja metallinvalmistuksesta huoltotöihin – teräväreunaisten metalliesineiden käsittely on osa päivittäisiä työtehtäviä monilla toimialoilla. Näillä aloilla suojakäsineiden on estettävä käsivammat ja mahdollistettava erittäin hyvä tuntoherkkyys. Uusimman materiaali- ja valmistusteknologian avulla Ejendals on onnistunut yhdistämään nämä vaatimukset uusissa viiltosuojakäsineissään.

Käsineet yleistöihin

Ejendals on suunnitellut TEGERA® 435- ja TEGERA® 436 ‑käsineet edullisen hintaluokan malleiksi, joiden viiltosuojaluokat ovat C ja D. Patentoitu TEGERA®CRF ‑viiltosuojakuitutekniikka estää viillot käsiteltäessä teräväreunaisia työkappaleita. Tämän lisäksi käsineet ovat pehmeät ja erittäin mukavat käyttää. PU-pinnoite takaa erittäin hyvän pidon jopa hieman öljyisissä ympäristöissä. Kosketusnäyttöominaisuuden ansiosta tabletilla tai näytöllä ohjattavia koneita voidaan käyttää käsineet kädessä. Yksi merkittävä etu on käsineiden laaja kokovalikoima: molempia käsinemalleja on saatavilla ko’oissa 5–12.

Hyvä kulutuskestävyys

Uusina käsineinä Ejendalsin tuotevalikoimassa ovat myös TEGERA 438- ja TEGERA 439 ‑mallit, joiden viiltosuojaluokat ovat C ja D. Patentoidun TEGERA CRF Omni ‑viiltosuojakuitutekniikan ansiosta mallit ovat erittäin ohuita, pehmeitä ja joustavia. Tästä huolimatta käsineet kestävät erittäin hyvin päivittäisessä työssä ja takaavat hyvän viiltosuojan. PU-pinnoitteen lisäksi suojakäsineissä on lisävahvike etusormen ja peukalon välissä.

Värikoodit kertovat viiltosuojatason

Rannekkeissa oleva värikoodi on hyödyllinen yksityiskohta, joka auttaa välttämään sekaannukset. ”Punainen väri TEGERA 435- ja 438-malleissa tarkoittaa viiltosuojaluokkaa C, violetti väri TEGERA 436- ja 439-malleissa tarkoittaa viiltosuojaluokkaa D”, selittää Ejendalsin suojakäsineiden tuotepäällikkö Karin Hedlund. ”Värikoodin ansiosta näkee heti ensi silmäyksellä, onko käsineessä tarvittava viiltosuojataso. Se on merkittävä etu turvallisuuden kannalta!”