Maailman ohuin viiltosuojaluokan F käsine

Maailman ohuin viiltosuojaluokan F käsine

Kaikissa työtilanteissa, joissa vaaditaan sekä parasta mahdollista viiltosuojaa että tuntoherkkyyttä, tarvitaan erittäin ohuita ja joustavia käsineitä. TEGERA® 8845 ‑mallia on pidetty tähän asti markkinoiden ohuimpana viiltosuojaluokan F käsineenä. Nyt Ejendals on jälleen onnistunut rikkomaan oman ennätyksensä: uusi TEGERA 8846 on noin 50 prosenttia ohuempi uusimman neuleteknologian ansiosta.

”Mallin neuletiheys on 21 gg, ja se on todella ohut, vain noin 0,5 mm”, selventää Ejendalsin suojakäsineiden tuotepäällikkö Karin Hedlund. ”TEGERA 8846 on suojakäsine, jossa yhdistyvät poikkeuksellinen tuntoherkkyys ja paras viillonkestävyys.” Malli soveltuu erityisen hyvin hienomekaanisiin asennustöihin ja tarkkuustöihin, joissa tuntoherkkyys on välttämätön. ”Malli sopii kuitenkin kaikille toimialoille ja kaikille niille, jotka eivät yleensä halua käyttää suojakäsineitä”, Hedlund sanoo. "Voin vakuuttaa teille: tuskin tunnet TEGERA 8846:ta!"

Kuten kaikissa premium-luokan viiltosuojakäsineissä, myös uudessa suojakäsineessä on käytetty TEGERA CRF Omni ‑tekniikkaa. Tämä takaa erittäin hyvän joustavuuden ja mukavalta tuntuvan käsineen koko työpäiväksi. Viiltosuojan täydentävät kämmenen ja sormenpäiden PU-pinnoite sekä lisävahvike etusormen ja peukalon välisellä, rasitukselle alttiiksi joutuvalla alueella. Lisäksi malli sopii kosketusnäytöille mahdollistaen siten koneiden ohjaamisen tabletilla tai näytön ohjauspaneelilla käsineet kädessä.