Elfa Linear-liukuovet. Ovipinta: Mimic, design Hanna Werning.

Teinin unelmakaapisto

Kurkistetaan Petran yläkertaan, jonne hän on luonut teini-ikäiselle Lovisalle paratiisin: upea säilytysjärjestelmä ja kauniit Hanna Werningin suunnittelemat liukuovet. Petran pitää kiireisenä blogi House of Philia sekä perhe.

Hei Petra, kertoisitko Lovisan huoneesta ja säilytystilan tarpeesta!

- Lovisa sai viime vuonna kokonaan oman kerroksen, koska meidän oli pakko lisätä neliöitä ja rakentaa hänelle uusi huone, kun pikkuveli Maurits syntyi. Ennen remonttia eristämätön ja pimeä vinttitila muuntautui kodikkaaksi, valoisaksi ja ihanaksi 35 m2 teinivintiksi kokolattiamattoineen ja kattoikkunoineen.

Viiston katon alle asennettiin Elfan fiksu ja joustava säilytysratkaisu ylellisine liukuovineen. Saimme erinomaista suunnitteluapua järjestyksen ammattilaisilta ja liukuovien takana on nyt tilaa kaikelle ja vähän enemmänkin.

Lovisan on nyt helppoa löytää kaikki tarpeellinen kiireisinä kouluaamuina, tai kun pitää suunnata tanssitunneille. Hanna Werningin suunnittelemien liukuovien käsinkosketeltavan kauniit kuviot tuovat raikkaan ja modernin kontrastin muulle klassiselle puutyölle.

Monessa talossa on viisto katto, mutta se ei ole mikään este toimivalle säilytysjärjestelmälle.