Kun koti on hyvässä järjestyksessä, olokin on hyvä. Harkituilla säilytysratkaisuillamme luot eteiseen helposti rauhaa ja harmoniaa.

Tervetuloa kotiin! Vinkkejä kodikkaan ja toimivan eteisen luomiseen

Mietitkö, miten tehdä eteisestäsi sekä kutsuva että käytännöllinen jokapäiväisessä elämässäsi? Tästä löydät muutamia vinkkejä joilla pääset alkuun.

Lukuisat tutkimukset, kuten YouGovin Elfalle tekemä tutkimus, osoittavat, että monet eivät ole kovin tyytyväisiä eteistensa ulkonäköön ja toimivuuteen. Tässä siksi muutamia hyödyllisiä vinkkejä siihen, miten eteisestä voi tehdä tilan, joka paitsi helpottaa päivittäisiä askareita, myös säteilee harmoniaa ja houkuttelevaa sisustusta:

• Suunnittele arkea ajatellen: Räätälöi säilytysratkaisu perheesi erityistarpeiden mukaan. Keskity siihen, että päivittäin käytettävät tavarat ovat helposti saatavilla ja lasten vaatteet heidän omalla korkeudellaan.
  • Järjestä fiksusti: Optimoi tila ja luo omat säilytypaikat esimerkiksi avaimille, kypärille, laukuille ja kengille. Käytä erilaisia niille suunniteltuja hyllyjä, koukkuja ja koreja siistin ja järjestetyn ilmeen aikaansaamiseksi.
  • Sisusta oman tyylisi mukaan: Kun säilytyssuunnitelma on valmis, muokkaa se sisustukseesi sopivaksi valitsemalla värit ja materiaalit jotka luovat persoonallisen, lämpimän ja kutsuvan ilmapiirin.

Tervetuloa sisälle!