Elfan vaatesäilytysratkaisuilla ja liukuovilla voit luoda kotisi sisustukseen täydellisesti sopivan kokonaisuuden.

Unelmien vaatekaappi yhdelle, kahdelle tai koko perheelle?

Elfan vaatekaappiratkaisut mukautuvat kodin ja siellä asuvien ihmisten tarpeiden mukaan, oli sitten kyse pienestä kahden hengen kaupunkiasunnosta, suurperheen säilytystarpeista tai yhden hengen unelmien vaatekaapista.

Pariskunnan yhteinen vaatekaappi

Frida ja Kalle, kolmiossa asuva nuori kaupunkilaispariskunta, vaihtoivat vanhan vaatekaapin uuteen, heille räätälöityyn vaatekaappiin, jossa on nyt omat paikkansa molempien vaatteille ja asusteille. Kaikki tarvittava on helposti saatavilla, tyylikkäiden, sisustukseen sopivien Grace-liukuovien takana. Lue lisää kompaktista kahden hengen vaatesäilytyksestä.

Suurperheen vaatekaappi, jossa on tilaa myös televisiolle

Kuuden lapsen isä Victor loi perheelleen vaatekaappiratkaisun, jossa televisio on piilotettu nokkelasti paitojen taakse: "Makuuhuoneessa on tarve säilyttää samassa paikassa minun ja osan Sandran vaatteista sekä kahden nuorimman lapsen vaatteet. Sen lisäksi halusimme myös pystyä jotenkin piilottamaan television vaatekaappiin." Katso tästä, kuinka puuseppä Victor onnistui rakentamaan toivomansa säilytysratkaisun.

Ikioma unelmavaatekaappi

Suositun My Scandinavian Home -blogin pitäjä Niki Brantmark sai vihdoin oman vaatekaapin makuuhuoneen yhteyteen. Elfan seinään kiinnitettävässä vaatekaappiratkaisussa on runsaasti tilaa säilyttää kaikki vaatteet ja asusteet siististi ja ilmavasti. Nikin unelmien vaatekaapissa on jopa integroitu meikkinurkkaus! Kurkkaa Nikin vaatekaappiin tästä.

Elfan verkkosivustolta löydät monia muitakin esimerkkejä siitä, miten kodin säilytys on saatu räätälöityä erilaisten perheiden tarpeen sekä heidän asuntojensa tyylin ja mittojen mukaan. Lue ja hae lisää inspiraatiota kodin säilytykseen kotitarinoistamme.