Elfan säilytysratkaisuista löytyy kattava valikoima tuotteita myös autotallin tavaroiden säilyttämiseen

Ammattilaisten vinkit autotallin tavaroiden säilytykseen

Näppärä ja tilaasäästävä säilytysjärjestelmä autotalliin ja varastoon

Olisiko aika järjestää autotalli tai varasto? Laita järjestykseen työkalusi, talvirenkaat, puutarhakalusteet, pyörät ja muut urheiluvarusteet. Säilyttämällä varusteesi seinällä vapautuu arvokasta lattiatilaa ja tila tuntuu avarammalta ja tilavammalta. Kuvittele helpotuksen tunne, kun kaikki pienet tavarat ovat omilla paikoillaan ja löydät ne heti, kun niitä tarvitset. Lue kuitenkin ensin Elfan ammattilaisten vinkit ja ajatukset siitä, miten voit järjestää autotallisi ja varastosi.

Elfan järjestelmään voit lisätä erilaisia koukkuja ja kiinnikkeitä tarpeesi mukaan

Säilytä seinällä ja pidä lattia tyhjänä

Käytettäessä ylhäältä kiinnitettävää click in -säilytysjärjestelmää lattia pysyy tyhjänä ja huone on erittäin helppo siivota. Kaikille säilytettäville tavaroillesi - suksille, golf- ja jääkiekkovarusteille, maalipurkeille tai puutarhanhoitovälineillesi - on säilytyspaikka: säilytystaulu, koukku, hylly, kori tai työkalupidin.

Suunnittele kausisäilytys siten, että tavarat ovat helposti saatavilla

Helposti muokattavissa oleva click in -järjestelmä on helppo uudelleenjärjestää, kun vuodenaika vaihtuu. Kun suunnittelet kausisäilytystä, laita ne tavarat, joita käytät usein, helposti saataville. Kun kesä saapuu, sukset ja muut talvitavarat voi sijoittaa säilytysjärjestelmäsi yläosaan, jotta pyörät, puutarhatyökalut ovat helposti saatavilla. Ja taas päinvastoin, kun talvikausi saapuu.

Tee helposti siivottava säilytysjärjestelmä

Kun teet suunnitelmaa säilytysjärjestelmästä, sijoita ritilähyllyt kumisaappaiden ja likaisten puutarhavälineiden alle. Ritilähyllyjen läpi lika pääsee putoamaan ja varasto on helppo pitää siistinä. Pyyhi vain pölyt ja lika pois.

Elfalta näppäriä tuotteita autotallisi ja varastosi säilytysjärjestelmään

Elfan valikoimassa on myös erikoistuotteita, joilla nostat autotallisi säilytysjärjestelmän uudelle siisteystasolle. Olemme koonneet muutamia asiantuntijavinkkejä tuotteista, joilla saat tehtyä autotalliisi erittäin käytännöllisen säilytysjärjestelmän. Tässä viisi hyvää vinkkiä ja tuotetta alkuun pääsemiseksi.

1. Säilytä työkalusi säilytystaulussa

Säilytystauluun voit yhdistää pieniä hyllyjä, laatikoita ja koukkuja, joissa työkaluja, ruuveja ja muita pieniä autotallin esineitä on kätevä säilyttää

Tuote: Säilytystaulu | Platina 442x15x382 mm  |  Tuotenumero:  468380 Väri: Platina

Säilytystaulu pienien esineiden ja työkalujen säilyttämiseen ja järjestämiseen. Täydennä Elfan koukuilla, hyllyilla ja laatikoilla. Taulussa mukana kiinnitysmekanismi, jonka ansiosta se voidaan kiinnittää kahden kiskon väliin. Voidaan myös kiinnittää suoraan seinälle kiinnitystaulun seinäkiinnittimien avulla

Tuote: Säilytystaulu | Platina 442x15x382 mm
Elfan tuotenumero:
Väri: Platina

Suositeltava hinta: 27,90 €

2. Ripusta pyöräsi

Polkupyörän vaakakoukku, jossa säilytät pyöräsi poissa lattialta. Koukusta pyörä on helppo ottaa alas, kun lähdet pyöräilemään.

Koukku, joka on tarkoitettu polkupyörän säilyttämiseen vaaka-asennossa. Painetaan kiinni työkalukiskoon tai kantokiskoon tai ruuvataan kiinni seinään.

Tuote: Pyöräkoukku vaaka | Harmaa 253x313x107 mm
Elfan tuotenumero: 477070

Suositeltava hinta: 16,80 €

3. Tee tilaa projekteillesi

Asenna säilytysjärjestelmääsi työtaso, jolle voit laskea tavarat tilapäisesti ja jonka päällä voit hoitaa kukkasesi tai puhdistaa työkalut

Kestävä metallista valmistettu työtaso. Käytä 50-syvyisten click in -kannattimien kanssa.

Tuote: Työtaso | Harmaa 605x515x32 mm
Elfan tuotenumero: 455570

Suositeltava hinta: 62,50 €

4. Koukut kaikille puutarhatyökaluillesi

Käytä kantokiskoa perustana ja lisää siihen koukkuja, joihin voit ripustaa kaikki puutarhatyökalusi Valikoimissamme on paljon erimuotoisia ja -kokoisia koukkuja eri käyttöön.

Pyöristetty työkalukoukku, jossa on kaksoiskoukku esimerkiksi jatkojohtojen ja letkujen säilytykseen. Kiinnitetään säilytyskiskoon tai ruuvataan kiinni seinään.
Tuote: Pyöristetty koukku | Harmaa 102x142x252 mm
Elfan tuotenumero: 477270

Suositeltava hinta: 16,80 €

5. Ripusta autonrenkaasi

Vapauta tilaa käyttämällä renkaille tarkoitettuja seinäkannattimia.

Kannake renkaiden varastoimiseen. Kannakkeessa on kuminen pinta, joka estää renkaan putoamisen. Suojaa naarmuilta. Asennetaan 270 mm syviin hyllykannattimiin. Toimitetaan 4 kpl:n pakkauksessa.

Tuote: Kannatin renkaille | Harmaa 17x270x23 mm
Elfan tuotenumero: 478270

Suositeltava hinta: 12,90€

Tartu toimeen jo tänään ja mene kipin kapin lähimmän Elfa jälleenmyyjän luokse. Lähimmän Elfa jälleenmyyjän löydät alla olevan linkin kautta.

Elfa Jälleenmyyjät