Tervetuloa Studio Elfaan!

Studio Elfa Säilytysraportti 2020

Mitä trendejä, tarpeita ja haasteita liittyy säilytysjärjestelmiin? Ja miten säilytystarpeet muuttuvat elämän aikana?

Studio Elfa on meidän poliittisesti sitoutumaton ajatushautomomme, missä näitä kysymyksiä on tutkittu keräämällä mielipiteitä asiakkailta ja kuluttajilta. Täällä me myös keräämme arkkitehtuurin, muodin, sisustussuunnittelun, etnologian,kiinteistöbusineksen ja trendianalyysien johtavien asiantuntijoiden mielipiteitä ja keskustelemme heidän kanssaan.

Tämän vuoden Studio Elfan vieraamme ovat muotitoimittaja Nina Campioni, arkkitehti Anders Larsson, sertifioitu sisustussuunnittelija Jannice Wistrand, trendiennustaja Jörgen Ramnelöv, Kiinteistönvälittäjäyhdistyksen toimitusjohtaja Jenny Stenberg, kiinteistövälittäjä Caroline Stark, eurooppalaisen etnologian professori Ella Johansson ja Elfan säilytysasiantuntija Christine Dalman. Heidän havaintonsa on koottu katsauksen muotoon pieneksi esitteeksi.

Lataa katsaus täältä!

Lue ja inspiroidu heidän ennusteistaan ja visioistaan koskien asumisen tulevaisuutta, säilytyksen historiallisia ja taloudellisia perspektiivejä ja ilmastonmuutoksen vaikutusta kulutustottumuksiimme ja elämäntyyliimme.