Säilytä suosikkivaatteitasi, kenkiäsi ja muista asusteitasi hyvässä järjestyksessä

Valitse kumppanisi huolellisesti

Pidätkö mekoista, oletko heikkona kashmirneuleisiin vai legginseihin ja T-paitaan? Riippumatta siitä, minkä tyyliset vaatteet muodostavat kaappisi sisällön, on kullekin vaatteelle löydettävissä juuri sopiva säilytystapa. Tällöin ne pysyvät hyvässä kunnossa ja ovat helposti löydettävissä.

Vaatteiden säilytysratkaisun valinnan pitäisi olla yhtä tärkeää kuin työhaastatteluun tai tärkeään juhlaan valmistautuminen mutta sen ei tarvitse olla vaikeaa ... Elfa on täydellinen säilytyskumppani vaatteillesi - riippumatta siitä, millaisia vaatteita vaatekaappisi sisältää. Suunnittelijamme ja insinöörimme ovat suunnitelleet tuotteisiimme älykkäitä yksityiskohtia, jotta vaatteitesi säilytys olisi helpompaa.

Anna paidoillesi mahdollisuus hengittää ilmavilla lahkahyllyillä. Housut eivät rypisty jos säilytät ne  ulosvedettävässä housutelineessä, jossa on tilaa 10 housuparille. Meshkorin jakajien avulla pidät sukat ja alusvaatteet järjestyksessä.

Haluatko olla erittäin tyytyväinen aina kun avaat vaatekaappisi oven? Varaa tilaa myös asusteille joista pidät erityisen paljon - käsilaukku, korut tai lempiparfuumisi...

Nettisivuiltamme löydät lisää vinkkejä älykkäästä säilytyksestä sekä inspiraatiokuvia auttamaan oman säilytysjärjestelmän ideoinnissa. Voit esimerkiksi aloittaa pienellä säilytysjärjestelmällä ja kasvattaa sitä myöhemmin lisää uusilla osilla. Tai voit suunnitella suunnitteluohjelmamme avulla unelmiesi säilytysjärjestelmän heti kokonaisuudessaan. Elfa luo tilaa sinne, missä et tiennyt sitä olevan. Säilytysjärjestelmä koko elämäsi ajaksi.