Elfa yläkantoiset liukuovet

Elfa lanseerasi yläkantoisen liukuoven – vapauta lattiasi ja avarra tilaasi

Jo pidemmän aikaa ovat asuntojen hinnat nousseet [1] niin pääkaupunkiseudulla kuin suurimmissa kasvukeskuksissakin. Kannattaa siis uhrata muutama hetki asuintilojen järjestämisen miettimiseen, jotta jokainen tila tulisi hyötykäyttöön ja kaikella, niin ihmisillä kuin tavaroilla, olisi tilaa ja oma paikkansa. Onkin erityisen tärkeää ratkaista tilankäyttö ja säilytys fiksusti.

Esimerkiksi liukuovet, jotka joko jakavat tilan tai peittävät säilytyksen – tai molempia. Yläkantoinen liukuovijärjestelmä nostaa liukuovet lattialta ja vapauttaa ja avaa tilasi. Tällä uutuudella luot vapauttavan ilmavan tunnun kotiisi, kun säilytys- ja asuintilojen väliset rajat ovat poissa. Yläkantoinen liukuovi avaa uusia ulottuvuuksia ja vaihtoehtoja ja ennen kaikkea se näyttää tyylikkäältä!

Yläkantoinen liukuovi ikään kuin leijuu lattian päällä luoden pehmeää tunnelmaa kotiisi. Ilman lattiakiskoa ei ole myöskään rajoja eri tilojen välillä, joka luo lisää tilan tuntua ja on myös helpompaa siivota. Kun otat tilasi hyötykäyttöön seinästä seinään ja lattiasta kattoon ei kotisi koskaan enää tunnu ahtaalta.

-Olemme vastanneet markkinoiden toiveeseen liukuovista, jotka vapauttavat kodin tilat ja helpottavat siivousta. Ratkaisuna tähän toiveeseen olemme kehittäneet yläkantoisen liukuoven ilman lattiakiskoa, sanoo Johanna Cahné, Category Developer BA Doors.

Yläkantoiset liukuovet ovat esimerkki siitä korkealuokkaisuudesta, jota vain Elfa voi tarjota:

Mittatilaustyötä – kaikki liukuovemme valmistetaan mittatilaustyönä, myös yläkantoinen liukuovi.

Lisäturvallisuutta ja vakautta - Koska ratkaisu asennetaan kattoon, seinään kiinnitettävä lisätukikannake varmistaa oven liukumisen vain alaspäin lattialle ja estää oven liikkumisen, jos kattokiinnitykset pettävät. Liukuovien heiluminen on estetty lattiakiinnitteisellä alaohjaimella, joka kiinnitetään lattiaan kaksipuolisella teipillä tai ruuveilla.

Soft closing – Varmistaa, että liukuovet sulkeutuvat pehmeästi ja hiljaa molempiin suuntiin.

Yläkantoisia liukuovia on kahta mallia: Artic ja Estetic. Molemmissa ovileveys on 700 - 1600 mm ja oven korkeus 1800 - 2700 mm. Kehysvärejä Articissa on neljä ja Esteticissä kahdeksan. Molempiin malleihin voit valita kaikki Elfan ovipintavaihtoehdot:melamiini, viilu, lasi, peili, kuvioitu levy sekä omavalintainen NCS-väri (ovipinta maalattua MDF-levyä).

Elfa-jälleenmyyjät löydät täältä.

[1] stat.fi

Elfa tarjoaa nerokkaita, joustavia ja asiakkaiden tarpeita vastaavia Elfa-säilytysratkaisuja, Kirena-mittatilauskaapistoja, sekä mittatilaustyönä valmistettavia liukuovia yli 65 vuoden kokemuksella säilytysjärjestelmien tuottajana. Visionamme on parantaa ihmisten elämänlaatua luovien ja kiehtovien säilytysjärjestelmien avulla. Tätä visiota toteutamme kehittämällä jatkuvasti uusia, kekseliäitä ratkaisuja ja yhdistämällä ensiluokkaisen toiminnallisuuden moderniin designiin ja korkeaan laatuun.

Elfa on vuodesta 1999 lähtien ollut osa The Container Store-yritystä, joka on USA:n suurin vähittäismyyntiketju säilytysjärjestelmien alalla. The Container Store on listattu New Yorkin pörssissä.

Elfalla on Euroopassa neljä tuotantolaitosta ja kuusi myyntiyhtiötä. Konserni työllistää noin 565 ihmistä ja sen liikevaihto on noin 999 miljoonaa SEK. Pääkonttori on Malmössä, Ruotsissa.