Elfa-kaappi, liukuovet: kehys -  Estetic trio Sanded black, ovipinta -  artic night
Elfa-kaappi, liukuovet: kehys - Estetic trio Sanded black, ovipinta - artic night

Lukkopontillinen vaatekaappi – uutta Elfalta

Elfa on kehittänyt kaapin, jossa on ainutlaatuinen rakenne ja joka on niin helppo asentaa, että sen asentaa 15 minuutissa - ilman työkaluja. Kaapissa on riippukiskojärjestelmä, joka voidaan mukauttaa tarkalleen asiakkaan säilytystarpeiden mukaiseksi. Kaappi valmistetaan asiakkaan mittojen ja tyylin mukaisesti.

Elfan vaatekaappi tehdään mittatilaustyönä* laadukkaista materiaaleista.

Kaapissa ei ole näkyviä heloja ja siinä on valmiina säädettävä sokkeli, joka takaa kaapin vakauden. Asentaminen on helppoa lukkoponttien ansiosta ja kaapin asennus voidaan tehdä pystyasennossa. Kaapin mukana toimitetaan asennusohje, josta löytyy myös osoite Elfan nettisivuilla olevaan asennusvideoon.

Kaapissa on maailmankuulu Elfan riippukiskojärjestelmä. Tuotteet ja niiden toiminnot on kehitetty pienintäkin yksityiskohtaa ajatellen siten, että ne ratkaisevat kaikki säilytystarpeet. Ainoa ruuveilla kiinnitettävä osa on kantokisko. Kaikki muut osat voi ripustaa tai napsauttaa paikalleen. Kaappia voi täydentää myöhemmin lisäosilla ja mikäli säilytystarpeet muuttuvat, voi sisäosat järjestää uusien tarpeiden mukaisesti. Vakaa ja kestävä rakenne takaa, että kaappi kestää sukupolvelta toiselle. Sisäosat ovat saatavilla valkoisena ja platinan värisenä sekä aitopuisin yksityiskohdin, sävyinä valkoinen, koivu ja pähkinä.

Elfalla on kaappiin useita erilaisia liukuovimalleja ja yli 50 ovipintavaihtoehtoa. Kaappiin saa halutessaan 2, 3, tai 4 ovea. Ovissa on säädettävät pyörät ja niihin on saatavilla lisävarusteina soft closing -mekanismi ja LED-valo.

Kaappi valmistetaan asiakkaiden mittojen mukaisesti ja materiaalina on laadukas 19 mm paksuinen valkoinen melamiini (NCS-0502).

Kaapin voi suunnitella helposti kotisohvalla istuen Elfa kuluttajaohjelmassa.

*) Enimmäis- ja vähimmäismitat huomioitava

Elfa valmistaa säilytysjärjestelmiä ihmisten yksilöllisiin, elämän eri vaiheissa muuttuviin tarpeisiin. Laaja tuotevalikoima kattaa erilaiset tarpeiden mukaan muokattavissa olevat säilytysratkaisut sekä tunnusmerkiksi muodostuneet, mittojen mukaan valmistettavat liukuovet. Huippulaadukkaat ja käytännölliset tuotteet on suunniteltu kestämään sukupolvelta toiselle.

Yhtiö on perustettu vuonna 1948, ja vuodesta 1999 sen on omistanut The Container Store – Yhdysvaltain suurin säilytysjärjestelmien alan vähittäismyyntiketju. The Container Store on listattu New Yorkin pörssiin.

Elfalla on kolme tuotantolaitosta ja kuusi myyntiyhtiötä eri puolilla Eurooppaa. Konsernin liikevaihto verovuonna 2016 oli noin 999 miljoonaa Ruotsin kruunua, ja henkilökuntaa yhtiöllä oli 565. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Malmössä, Ruotsissa.