Niille, jotka haluavat korvata vanhan lämpöpumpun , CTC GSi on hyvä ratkaisu. Se mukautuu automaattisesti olemassa olevaan porausreikään, minkä ansiosta omistajan asennuskustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

CTC lanseeraa uuden lämpöpumpun pienemmille taloille

CTC on menestynyt GSi-lämpöpumppusarjallaan. Tehokkailla maalämpöpumpuilla on paras energiamerkintä, jonka lämpöpumppu voi saada. Nyt sarja on saanut uuden mallin CTC GSi 8, joka on räätälöity lämmittämään pienemmät talot tai vapaa-ajanasunnot.

GSi-sarja koostuu kolmesta eri mallista: CTC GSi 16 suuremmille kiinteistöille, CTC GSi 12 normaalille omakotitalolle ja nyt esiteltävä CTC GSI 8, joka 2,5 - 7,7 kW:n tehoalueellaan sopii mainiosti pienempiin taloihin.

– Kaikki talojen ja kiinteistöjen omistajat löytävät CTC:ltä tehokaan ja ilmastoystävällisen lämpöpumpun, joka sopii juuri heidän tarpeisiinsa. Voit säästää jopa 80 prosenttia energiankulutuksesta, mikä on loistavaa, sanoo CTC/Enertechin markkinointi- ja myyntijohtaja Mats Lindgren.

Parantunut suorituskyky
GSi-sarja koostuu kierroslukuohjatuista kallio-, vesistö- ja maalämpöpumpuista. Ne mukautuvat automaattisesti talon vuodenaikojen mukaiseen lämmöntarpeeseen. Kompressorin teho nousee, kun lämmöntarve kasvaa, ja lämmöntarpeen laskiessa kompressorin kierrosluku ja teho laskevat.

– GSi-sarjassa olemme nostaneet riman korkealle kaikille, jotka haluavat investoida ympäristöystävälliseen energiaan. Yhdessä vuodessa CTC GSi antaa yli viisi kertaa niin paljon energiaa kuin se kuluttaa, Mats Lindgren sanoo.

Hyödyntää porausreikää
Niille, jotka haluavat korvata vanhan lämpöpumpun , CTC GSi on hyvä ratkaisu. Se mukautuu automaattisesti olemassa olevaan porausreikään, mikä alentaa huomattavasti omistajan asennuskustannuksia.

4,3 tuuman värikosketusnäytön symbolit ovat selkeät ja valikot suomenkieliset, joten lämmön ja lämpimän käyttöveden säätäminen tai käyttötietojen noutaminen onnistuu helposti. CTC Connect -sovelluksen ja CTC Internet -lisävarusteen avulla voit myös ohjata lämpöpumppua puhelimellasi.

Mats Lindgren, markkinointi- ja myyntijohtaja CTC, mats.lindgren@enertech.se, +46 (0)372-88 126.