LED Linear -valaisimilla toteutettuja sisä- ja ulkovalaistuskohteita.

Fagerhult Oy:stä yksinoikeudella LED Linear -tuotteiden edustaja Suomessa

Fagerhult Oy ja LED Linear ovat sopineet valaistustuotteiden yksinoikeusyhteistyöstä Suomessa 1.1.2022 alkaen. Useita suunnittelupalkintoja kansainvälisesti voittanut LED Linear on saksalainen valaisinvalmistaja, joka on kuulunut Fagerhult-konserniin vuodesta 2016 lähtien.

LED Linear -tuotteet ovat erittäin laadukkaita lineaarisia valaisimia, joilla voi toteuttaa niin sisä- kuin ulkovalaistuskohteita. Tuotteet ovat laajasti muokattavissa, joten projektiin kuin projektiin löytyy ratkaisu, oli kyseessä sitten korostusvalaistus 300 metriä korkealle julkisivulle, vesimaiseman valaiseminen tai tunnelmavalaistuksen luominen. Yrityksen visiona on tehdä ihmisten arjesta helpompaa, turvallisempaa ja mukavampaa.

"Olemme tehneet LED Linearin kanssa hyvää yhteistyötä jo vuosia, ja nyt meillä on mahdollisuus palvella asiakkaitamme entistäkin paremmin", sanoo Fagerhult Oy:n maajohtaja Olli Kaukinen.

Vuonna 2006 Saksan Duisburgissa perustettu LED Linear sai alkunsa LED-valaistuksen yleistymisen tuoman murroksen alussa. Jatkuvasti innovoiva yritys hyödyntää uusinta LED-tekniikkaa ja tarjoaa korkealaatuisia lineaarisia valaisimia kaikentyyppisiin kohteisiin. Tuotteiden monipuolisuutta korostaa yli 1000 laajaa kansainvälistä referenssiprojektia sekä yli 80 tuote- ja innovaatiopalkintoa, kuten Red Dot Award ja German Design Award. www.led-linear.com

Lisätietoja: Olli Kaukinen, maajohtaja, Fagerhult Oy, olli.kaukinen@fagerhult.fi, +358 40 524 2517. Tietoja voi kysyä myös osoitteesta info@fagerhult.fi.

Fagerhult kehittää, valmistaa ja markkinoi ammattimaisia valaistusratkaisuja julkisiin ympäristöihin, kuten toimistoihin, kouluihin, myymälöihin, teollisuuteen ja sairaaloihin, niin sisä- kuin ulkotiloihin. Valaistusosaamisemme yhdistettynä laajaan valikoimaan innovatiivisia, energiatehokkaita ja ympäristöystävällisiä valaistusratkaisuja tekevät meistä luonnollisen kumppanin kaikenlaisille valaistusprojekteille. Fagerhult on osa Fagerhult-konsernia, joka on yksi Euroopan johtavista valaistusyrityksistä, jolla on 4 700 työntekijää 28 maassa ympäri maailmaa.

Ulla Alatalo

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointikoordinaattori +358 40 9007 444