Tunteellinen tarinankerronta keskipisteenä Finduksen uudessa brändiviestinnässä

Tunteellinen tarinankerronta keskipisteenä Finduksen uudessa brändiviestinnässä

Monien ihmisten kohdalla tuotebrändit liittyvät muistoihin, tunteisiin ja arkipäivän tilanteisiin. Findus haluaa ottaa tämän huomioon uudessa Makua elämään -brändimainonnassa, joka lanseerataan vuoden 2024 alussa. Tunteellisella tarinankerronnalla, jossa keskitytään Finduksen merkitykseen elämän eri hetkissä, vahvistetaan kuluttajan suhdetta brändiin.

Findus siirtyy markkinoinnissaan kokonaisbrändin tukemiseen. Ensimmäinen vaihe on päivitetty brändimainonta, joka kuvastaa niitä tunteita ja tilanteita, joihin Findus on jo yhdistetty suomalaisten kuluttajien keskuudessa.

- Alusta lähtien tehtävänämme on ollut tarjota hyviä hetkiä suomalaisille kotitalouksille pakastettujen elintarvikkeiden avulla. Uuden Makua elämään -brändimainonnan avulla haluamme vahvistaa Finduksen asemaa itsestään selvänä tuotebrändinä suomalaisten arjessa ja luoda positiivista kuvaa pakastetuotteista kokonaisuudessaan, kertoo Henrik von Lowzow markkinointijohtaja Findus Nordics.

- Ikuistamalla elämän erilaisia hetkiä tarjoamme kuluttajille mahdollisuuden keskittyä Finduksen arvoihin, kuten nostalgiaan, upeisiin perhehetkiin ja kotiin. Keskittymällä arkisiin tilanteisiin on luontevaa korostaa myös vastuullisuuteen liittyviä viestejä, jotka ovat merkityksellisiä kuluttajillemme. Kuten esimerkiksi, että pakasteiden valinta on helppo tapa vähentää ruokahävikkiä laadusta, ravintoaineista ja mausta tinkimättä. Näin voimme luoda viestintäämme pitkäjänteisyyttä, Henrik kertoo.

Mainonta sisältää sekä yksityiskohtaisia että tunnusomaisia arvoja ja viestejä, jotka liittyvät Findus-brändiin. Nämä komponentit punoutuvat yhteen tunteellisessa tarinankerronnassa erilaisten perheiden arkisissa hetkissä, joihin kuluttajan on helppo samaistua.

Uuden brändimainonnan sisältö näkyy televisiossa, verkossa, PR:n kautta sekä kuluttajien aktivointina myymälöissä. Kampanjaan sisältyy myös yhteistyö vaikuttajien ja muiden kumppanuuksien kanssa.

Aiheet

Findus tunnetaan korkealaatuisten pakasteiden merkkinä. Tuotevalikoimassamme on runsaasti raikkaita vihanneksia ja vihannessekoituksia, niin perinteisiä kuin uudenaikaisiakin pannu- ja mikrovalmiita valmisaterioita, sekä kalaa ja kala-aterioita eri tavoin valmistettuna. Findus majoneesit ja tarjoavat vaihtoehtoja moneen makuun.

Tervetuloa Findus Finland Oy !

Findus Finland Oy
    Taivaltie 5