Valmisruokaa, jota et uskonut olevankaan!

Valmisruokaa, jota et uskonut olevankaan!

SMAK on aivan uusi valikoima valmiita, ihanan herkullisia ja hyvin valmistettuja ruokia. Valmisruokaa, jota et uskonut olevankaan!

SMAK-valikoimaan kuuluu kolme parhaista raaka-aineistamme tehtyä annosruokaa. Niiden ohjeet on tehnyt oma kokkimme Jeppe Åkermyr. Pakastetusta valmisruoasta on paljon ennakkoluuloja. Siksi halusimme SMAK-valikoimalla näyttää, että pystymme tarjoamaan yllättävän hyviä valmiiksi tehtyjä ruokia. Olemme valinneet kolme ajankohtaista ja maukasta ohjetta.

Anna meidän yllättää sinut hurmaavan hyvällä maulla!

Turskan selkäfileetä & Hernegremolataa ja linguine-pastaa

Olemme sekoittaneet hernegremolatan Finduksen maukkaimmista Ebba-herneistä, valkosipulista, sitruunasta ja persiljasta ja valmistaneet tuorepastan sekä turskan selkäfileen – kalan parhaan palan. Makuelämyksen huipentaa herkullinen maustevoi.

Broilerin sisäfileetä & Kermaista risottoa ja pippurikastiketta

Hellävaraisesti paistettuja broilerin sisäfileitä pehmeän täyteläisessä pippurikastikkeessa. Lisäksi mukana on maukasta risottoa, rapeita kasviksia ja papuja.

Ricottapihvejä & Parsacrèmeä, tagliatellea ja tomaattisalsaa

Maukkaiden kasvispihvien aineksia ovat italialainen tuorejuusto, pinaatti, riisi ja tuoreet yrtit. Seurakseen pihvit ovat saaneet täyteläistä tomaattisalsaa, tuoretta tagliatellea ja parsacrèmeä.

”SMAK-valikoimaan voin suunnitella korkeatasoisia ruokia, joissa on upeita raaka-aineita ja paljon makua.” Jeppe Åkermyr, Finduksen kokki

Dagens Thai-broilerinfilee &kookosmaitoa

Broileria ja riisiä ihanan maukkaassa curry-kookosmaitokastikkeessa

Dagens Thai-broilerinfilee & kookosmaitoa tarjoillaan riisin ja ihanan maukkaan curry-kookosmaitokastikkeen kanssa. Finduksen ruoissa voit aina luottaa tasaisen korkeaan laatuun. Se on tärkein ateria-aineksemme.

Dagens Middag pannuateriat

Favourites pannuateriat ovat jatkossa Dagens Middag markkinointinimen alla. Valikoimassa on kolme
tuotetta Pasta Bolognese, Ranskalainen kanapata ja Curry Chicken. Pakkauskoko 600g.

World Selection Indian Curry Korma -kasvisateria

Mehevässä Curry Kormassa on intialaisia mausteita, kasviksia ja basmatiriisiä

World Selection -valikoiman ruoat saavat inspiraationsa maailman eri keittiöiden parhaista antimista. Uutuus Curry Korma on herkullista kasvisruokaa intialaiseen tapaan: perunaa, papuja, parsakaalia, kukkakaalia, kikherneitä ja tomaattia. Ruoka on valmistettu huolellisesti, ja raaka-aineet ovat maukkaita ja laadukkaita – kuten kaikissa World Selection -aterioissa.

Löydä omat suosikkisi!

Kategoriat

Findus tunnetaan korkealaatuisten pakasteiden merkkinä. Tuotevalikoimassamme on runsaasti raikkaita vihanneksia ja vihannessekoituksia, niin perinteisiä kuin uudenaikaisiakin pannu- ja mikrovalmiita valmisaterioita, sekä kalaa ja kala-aterioita eri tavoin valmistettuna. Findus majoneesit ja tarjoavat vaihtoehtoja moneen makuun.

Tervetuloa Findus Finland Oy !

Findus Finland Oy
Taivaltie 5