​​​​Polaroid Originals sukeltaa Stranger Thingsin ylösalaisin-maailmaan

Stranger Things OneStep2 -kamera

Tulevana kesänä odotetun amerikkalaisen sci-fi tv-sarjan, Starnger Thingsin, kolmas tuotantokausi saapuu Netflixiin. Sen myötä Polaroid Originals on yhdistänyt voimansa sarjan kanssa ja tuo markkinoille uuden analogisen pikakameran ja erikoiserän filmejä, jotka kääntävät maailman ylösalaisin.

TV-sarjan ikonisella punasinisellä värityksellä ja ylösalaisin käännetyllä Polaroid-logolla varustettu kamera houkuttelee sarjan faneja uskaltautumaan vaihtoehtoisiin todellisuuksiin 6. toukokuuta 2019 alkaen. Aivan kuten vuoden 1977 alkuperäinen OneStep-pikakamera, myös uusi Polaroid Originals OneStep2 Stranger Things Edition taltioi täydellisesti kertaluontoiset hetket ja muuttaa ne käsinkosketeltaviksi, ystäville jaettaviksi, muistoiksi. Sen ansiosta muistoista jää jotain konkreettista, oli maailma sitten miten päin tahansa.

Uudessa kamerassa on moderni kiinteätarkenteinen objektiivi, tehokas sisäänrakennettu salamalaite, helppokäyttöinen USB-lataus ja itselaukaisin. Kameran akku kestää jopa 60 päivää ja korkealaatuinen objektiivi takaa terävät kuvat 60 sentistä äärettömään. Se sopii siis myös selfieiden ottamiseen! Kamerassa voidaan käyttää uuden sukupolven Polaroid Originals i-Type- ja 600-pikafilmejä.

Uudet Limited Edition -filmit

Polaroid Originals julkaisee samaan aikaan erikoiserän keräilyfilmiä, joka soveltuu erinomaisesti outojen tilanteiden kuvaamiseen. Stranger Things -universumin hengessä jokaisen kahdeksan filmin reunukset on suunniteltu viemään sarjan fanit tuttuihin Hawkisin maisemiin vuoden 1985 kesälle.

Kamera ja filmit ovat saatavilla välittömästi.

Polaroid Originals OneStep2 Stranger Things Edition, Suositushinta 139,00 €

Polaroid Originals Stranger Things Limited Edition film, Suositushinta 19,90 €

Lisätietoja: Info@focusnordic.fi

Polaroid Originals Stranger Things OneStep2 Ominaisuudet

• Helppo käyttöinen
  • Tukeva runko ja moderni käyttöliittymä
  • Tarkka, korkealaatuinen objektiivi 60 senttimetrin tarkennusetäisydellä
  • Tehokas sisäänrakennettu salamalaite
  • Toimii uudella i-Type- ja perinteiselle 600-filmillä
  • USB-ladattava akku pitkällä käyttäajalla
  • Itselaukaisin, jotta myös kuvaaja voi olla kuvassa
  • Optinen etsin

Focus Nordic on euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Polaroid, Rotolight, Nissin, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja Saramonic. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.