Forbo esittelee uuden sukupolven Allura -vinyylilankku ja laattamalliston

Forbo esittelee uuden sukupolven Allura -vinyylilankku ja laattamalliston

Forbo esittelee uuden Allura-vinyylilankku- ja laattamalliston, jossa yhdistyy luonnollisen puu- ja kivilattian ulkonäkö sekä vinyylilankkujen kestävyys ja mukavuus.

Uusi mallisto tarjoaa laajan valikoiman kuoseja, värejä, kokoja ja muotoja, joissa ovat etusijalla ensiluokkainen design ja asennuksen helppous.

Allura on Forbon brändi vinyylilankuille ja -laatoille (LVT). Vuoden 2020 uutuudet tarjoavat kattavan ja helposti asennettavien mallistojen sarjan, joissa on mukana innovaation kosketus. Mallistoja on viisi: Allura (alustaan liimattava), Allura Flex (uiva asennus tarraliimalla), Allura Click Pro (lukkoponttikiinnitys), Allura Puzzle (uiva asennus palapelikiinnityksellä) sekä Allura Ease (täysin uiva asennus).

Eri Allura-mallistojen myötä Forbo tarjoaa modulaarisen ja helposti asennettavan ratkaisun moniin eri kohteisiin aina kevyistä liiketilojen sovelluksista myymälä-, vapaa-ajan- ja majoitustilojen ratkaisuihin, toimistoihin, koulutukseen, terveydenhuoltoon ja vanhustenhuoltoon sekä teollisuustiloihin asti.

Allura-mallisto tarjoaa laajimman valikoiman kuoseja, värejä, kokoja ja muotoja. Mallisto sisältää niin klassisia puulankkuja kuin moderneja betoni- ja terrazzo-laattoja. Allurassa yhdistyy maksimisuorituskyky ja erinomaiset suunnittelumahdollisuudet. Malliston kuosit ja värit ovat huolella valittuja ja yhteensopivia toistensa kanssa.

Allura-mallisto koostuu kahdesta kuosivalikoimasta: Wood ja Material.

Allura Wood -mallisto koostuu klassisista ja nykyaikaisista puukuoseista, joissa on mukana niin hienovaraisia kuin erottuvia kuoseja. Uusi kohokuviointi korostaa lankun kuviota ja tekee niistä erittäin aidon näköisiä ja tuntuisia. Wood-mallisto sisältää neljä digitaalisesti painettua kuosia, joiden avulla voit luoda näyttävän lattiadesignin.

Allura Material -mallisto sisältää sekä klassisia kivikuoseja että moderneja betonikuoseja uudella kohokuvioinnilla. Uusi terrazzo-kuosi sekä ympyränmuotoiset laatat tarjoavat lisää suunnittelumahdollisuuksia.

Euroopassa suunniteltu ja valmistettu Allura on erittäin mittatarkka ja kestävä lattiapäällyste. Allura valmistetaan käyttämällä vihreää sähköä ja tuotannosta syntyy minimaalisesti jätettä, joka kierrätetään takaisin tuotteeseen. Allura on täysin ftalaatiton materiaali.

Allura tehdään innolla ja osaamisella, se edustaa vinyylilaattojen uutta sukupolvea.

Kategoriat

Forbo Flooring Systems on osa maailmanlaajuista Forbo-konsernia, joka kuuluu johtaviin lattianpäällyste-, kiinnitys- ja kuljetinjärjestelmävalmistajiin. Suomessa Forbo tarjoaa laajan ja monipuolisen valikoiman lattianpäällysteitä julkiseen ja yksityiseen käyttöön. Laadukkaissa linoleumi-, muovi-, tekstiili- ja sisäänkäynti lattianpäällysteissä yhdistyvät toimivuus, väri ja suunnittelu. Forbolta saa kaikkiin ympäristöihin sopivat ja kestävät lattianpäällysteet.

Maria Hagenaar

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointi ja viestintä 09 - 862 30 340

Creating Better Environments

Forbo Flooring on osa maailmanlaajuista Forbo konsernia, joka kuuluu johtaviin lattiapäällyste- ja kuljetinjärjestelmävalmistajiin. Panostamme asiakaspalveluun ja olemme sitoutuneet ympäristön kannalta vastuulliseen tuotantoon.

Tarjoamme laajan valikoiman lattiapäällysteitä julkiseen ja yksityiseen käyttöön. Laadukas tuotevalikoimamme sisältää linoleumi-, vinyyli-, tekstiili- sekä sisäänkäynti lattiapäällysteitä. Kaikissa mallistoissamme on laaja värivalikoima ja hyvät suunnittelumahdollisuudet.

Forbo Flooring Finland Oy
Heikkiläntie 2, 4 krs.