Koe Forbon uusi Eternal-vinyylilattia - päivän jokaisena hetkenä

Koe Forbon uusi Eternal-vinyylilattia - päivän jokaisena hetkenä

Eternal on korkealaatuinen heterogeeninen vinyyli, joka soveltuu kaikkiin julkitiloihin. Se luo parempia ympäristöjä työtä, elämistä, vuorovaikutusta, vapaa-aikaa, toipumista, oppimista ja leikkiä varten. Eternal on luotettava ja pitkäikäinen lattiapäällyste, jossa yhdistyy design, toimivuus ja kestävä kehitys.

Design

Eternal-mallisto sisältää ainutlaatuisia kuoseja, jotka ovat Forbon omien suunnittelijoiden luomia. Eternal koostuu kolmesta mallistosta: Wood, Material ja Colour. Eternal Wood -mallisto tarjoaa aidonoloiset puukuosit korkealaatuisen vinyylilattian muodossa. Mallisto sisältää mm. luonnollisen näköiset puukuosit Wood-kohokuvioinnilla sekä trendikkäät vinolankkukuosit, joissa on luonnollinen värivaihtelu. Eternal Material -mallisto sisältää nykyaikaisia kivi-, metalli- ja marmorikuoseja sekä klassisia kuoseja, jotka sopivat hyvin yhdisteltäväksi Eternal Wood ja Eternal Colour -mallistojen kanssa. Eternal Colour tarjoaa neutraalin ja rikkaan 29 värin valikoiman. Yksivärisen, värjätyn kulutuspinnan ansiosta värit ovat kauniita ja kirkkaita.

Kaikki Eternal-malliston värit ja kuosit sopivat hyvin yhdisteltäviksi toistensa kanssa sekä myös muiden Forbon mallistojen kanssa.

Valinnan vapaus

Eternal-mallisto sisältää neljä kuosia, joiden värit voidaan räätälöidä omien toiveiden mukaisesti. Leikkisät yksilölliset kuosit Colourful Planks, Terrazzo, Paint ja Rainbow voivat tuoda väriä projektiisi, joten käytä mielikuvitustasi ja suunnittele oma yksilöllinen Eternal-lattia, joka sopii sisustukseesi ja erityistarpeisiisi.

Vielä enemmän yksilöllisyyttä kaipaaville tarjoamme palvelun, jossa voit suunnitella täysin yksilöllisen lattian­. Kuosissa voidaan käyttää maalauksia, valokuvia, logoja, itse asiassa mitä tahansa printtiä tai mallia. Tuloksena on ainutlaatuinen lattia, jolla luot erottuvaa muotoilua hotelleihin, ravintoloihin, myymälöihin, museoihin, kouluihin ja toimistoihin.

Toimivuus

Lattiapäällysteen toimivuus on tärkeää erityisesti tiloissa, joissa kulkee paljon ihmisiä. Eternal on korkealaatuinen lattiapäällyste, joka kestää kovaa kulutusta ja säilyy hyvännäköisenä vuodesta toiseen. Kalanteroidun pohjan ansiosta Eternalilla on erinomainen painaumakestävyys. Luja mutta joustava pohja mahdollistaa helpon asennuksen.

PUR Pearl -pinnoitteen ansiosta lattia on helppohoitoinen, antaen samalla lattialle mattamaisen ja luonnollisen ilmeen.

Kestävä kehitys

Forbo Flooring Systems haluaa luoda parempia ympäristöjä tuottamalla kestävän kehityksen mukaisia lattiapäällysteratkaisuja. Eternal-mallisto on M1-sertifioitu, vähäpäästöinen sekä ftalaatiton lattiapäällyste. Eternal valmistetaan vihreällä energialla ja sen pohja sisältää jopa 60% kierrätettyä materiaalia ja kaikki tuotannon jätteet hyödynnetään.

Kategoriat

Forbo Flooring Systems on osa maailmanlaajuista Forbo-konsernia, joka kuuluu johtaviin lattianpäällyste-, kiinnitys- ja kuljetinjärjestelmävalmistajiin. Suomessa Forbo tarjoaa laajan ja monipuolisen valikoiman lattianpäällysteitä julkiseen ja yksityiseen käyttöön. Laadukkaissa linoleumi-, muovi-, tekstiili- ja sisäänkäynti lattianpäällysteissä yhdistyvät toimivuus, väri ja suunnittelu. Forbolta saa kaikkiin ympäristöihin sopivat ja kestävät lattianpäällysteet.

Maria Hagenaar

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointi ja viestintä 09 - 862 30 340

Creating Better Environments

Forbo Flooring on osa maailmanlaajuista Forbo konsernia, joka kuuluu johtaviin lattiapäällyste- ja kuljetinjärjestelmävalmistajiin. Panostamme asiakaspalveluun ja olemme sitoutuneet ympäristön kannalta vastuulliseen tuotantoon.

Tarjoamme laajan valikoiman lattiapäällysteitä julkiseen ja yksityiseen käyttöön. Laadukas tuotevalikoimamme sisältää linoleumi-, vinyyli-, tekstiili- sekä sisäänkäynti lattiapäällysteitä. Kaikissa mallistoissamme on laaja värivalikoima ja hyvät suunnittelumahdollisuudet.

Forbo Flooring Finland Oy
Heikkiläntie 2, 4 krs.