infinite by Forever

Foreverin ihonhoidon asiantuntijat ovat yhdistäneet hienoja ainesosia, kuten peptidejä, kollageeniä, luonnollisia mineraaleja ja kasveja sekä hyödynsivät viimeisintä tieteellistä tietoa ihonhoidosta. Näistä syntyivät nämä edistykselliset tuotteet, jotka sekä täydentävät Aloe veraa että vahvistavat sen kosteuttavia ja ihoa hoitavia ominaisuuksia.

Ihonhoitotuotteet auttavat vähentämään hienojen juonteiden ja ryppyjen näkyvyyttä, parantavat ihon tasaisuutta ja rakennetta sekä saavat ihon näyttämään hehkuvalta ja kosteutetulta. Näin iho sekä tuntuu että näyttää nuorekkaammalta.

Tähän ainutlaatuiseen settiin kuuluu yksi ravintolisä ja kolme ihonhoitotuotetta, jotka torjuvat ikääntymisen merkkejä.

Tämä on ensimmäinen kerta, kun Forever markkinoi ravintolisää yhdessä ihonhoitotuotteiden kanssa. Tämä tekee infinite by Forever -ihonhoitosarjasta todella mullistavan! Tuotteet sisältävät tehokkaita ainesosia, jotka hoitavat ihoa sekä ulkoa että sisältä ja vievät samalla Aloe veran ominaisuudet aivan uudelle tasolle.

Setti infinite by Forever sisältää:

hydrating cleanser (puhdistusemulsio 118 ml)
firming serum (kiinteyttävä seerumi 30 ml)
collagen complex (ravintolisä 60 tablettia)
restoring crème(kasvovoide 48,2 g)

Setin hinta: 188 €

• Kauneus

Forever on Skandinavian suurin Aloe veraan perustuvien terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyritys. Toimii lähes 160 maassa kaikissa maanosissa ja on maailman suurin Aloe vera -tuotteiden viljelijä, valmistaja ja jakelija. Kaikki tuotteemme perustuvat stabiloituun Aloe veraan. Pystymme takaamaan parhaan mahdollisen laadun, koska valvomme koko tuotantoprosessia aina taimesta valmiiksi tuotteeksi asti. Ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.