Hetki salaattipussi valikoima kasvaa!

Hetki salaattipussi valikoima kasvaa!

Hetki-salaattipussit ovat kiireisen arjen pelastajia, sillä kaikki raaka-aineet on valmiiksi pesty ja leikattu. Valmiista salaattisekoituksista saa tehtyä nopeasti lisukesalaatin 3–4 hengelle tai ateriasalaatin 1-2 hengelle.

Hetki-salaattipussit sisältävät erillisen kastikepussin. Raikkaita salaattipohjia on helppo tuunata lisäämällä niihin omia suosikkiraaka-aineita.

BBQ-salaatti 160 g: Pesty ja leikattu, käyttövalmis Romaine- ja jäävuorisalaattisekoitus. Salaattiin antaa potkua Chipotlekastike ja paahdettu sipuli.

• Vinkki BBQ-salaatin kanssa: Ruokaisamman salaatin saat lisäämällä siihen kypsiä broilerisuikaleita tai grillattua halloumijuustoa. Kokeile myös kananmunaa, hunajamelonia ja punasipulia! Runsaamman kastikkeen saat sekoittamalla Chipotle-kastikkeen kermaviilin tai creme fraichen kanssa.

Hetki Meksikolainen salaatti 165 g: Pesty ja leikattu, käyttövalmis salaattisekoitus (Jäävuori-, frisee- ja punasalaatti). Meksikolaista makumaailmaa tuo tortillalastut ja uusi Meksikolainen salaatinkastike.

• Vinkki Meksikolaisen salaatin kanssa: Ruokaisamman salaatin saat lisäämällä siihen kypsiä liha- tai broilerisuikaleita. Kokeile myös maissia, papuja ja paahdettua paprikaa.

Yhteyshenkilö/-t

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö Hetki-tuotteet 040 630 9911

Fresh Servant Oy

Fresh Servant Oy on vuonna 1995 perustettu voimakkaasti kasvava ja kehittyvä elintarvikealan yritys. Tunnetuimmat brändimme ovat Hetki–salaatit ja SalaattiMestari–salaattibaari. Hetki-salaatit on markkinajohtaja kuluttajapakatuissa salaattiaterioissa, joiden osuus valmisruoasta on noin 10 %. Toimipisteet meillä on Edsevössä, Seinäjoella ja Lapualla. Yrityksessä työskentelee tänä päivänä noin 500 henkilöä lähes 30:stä eri maasta. Lisätietoja www.fresh.fi.

Fresh Servant Oy
Marjasaarentie 12