Hetki tuo kesäksi houkuttelevia uutuuksia!

Kesän uutuudet on toimitettu tänään kauppoihin ympäri Suomea. Hetki tuo kesäksi valmisruokahyllyille runsaasti uusia ruokatrendien mukaisia tuotteita. Hetki muuntaa kesällä sushin salaatiksi ja tarjoaa grillaukseen helposti valmistettavia herkullisia kasviksia. Salaattipussien avulla on helppo lisätä kasviksia päivän jokaiselle aterialle.

Sushi muuntautui salaatiksi

Sushista on tullut nopeasti suomalaisten yksi suosikkiruoista, ja nyt Hetki muuntaa sushin salaatiksi!

Suomen suosituimpiin Hetki-salaattiaterioihin tuodaan keväällä kaksi uutta tuotetta: Savukirjolohi-sushisalaatti 260 g wasabimajoneesilla ja Katkarapu-sushisalaatti 260 g sitruuna-soijakastikkeella.

Sushisalaateissa on mukana japanilaisen keittiön raaka-aineita ja makuja: riisiä, wakame-levää, pikkelöityjä kasviksia sekä wasabi- ja misomajoneesia.

Sushi maistuu myös kerrossalaateissa

Sushi tulee maistumaan myös kerrossalaateissa: Hetki Kerrossalaatti Katkarapu-sushi misomajoneesilla 180 g ja Hetki Kerrossalaatti Tonnikala-sushi 200 g wasabimajoneesilla. Kerrossalaatit ovat käteviä mukaan napattavia tuotteita, jotka voi nauttia missä vain.

Kana-pastasalaatti 600 g

Jaettavat salaatit ovat maittava ateria kahdelle tai ruokaisa lisuke useammalle. Kasvatamme Hetki-tuotesarjaa Kana-pastasalaatilla 600 g. Kana-pastasalaatissa on salaattisekoitusta, broilerikuutioita, maustettua pastaa, persikoita, tomaatteja sekä punaispulia. Salaatti maustetaan mukana tulevalla Thousand Island-kastikkeella.

Kaurahyvä on herkullinen välipalauutuus!

Hetki tuo kauppoihin maukkaat ja ravitsevat kaurapohjaiset välipalat suomalaisesta täysjyväpuhdaskaurasta. Kaurahyvien ihastuttavat maut tulevat aidoista hedelmistä ja marjoista. Kaurahyvät ovat terveellinen ratkaisu päivän eri hetkiin, kaura on hyväksi vatsalle ja tasapainoinen nälän taltuttaja.

Hedelmäinen Kaurahyvä 130 g - Mangon ja ananaksen makuinen Kaurahyvä sisältää hedelmien lisäksi soijakauragurttia ja täysjyväkauraa (maidoton ja vegaaninen).

Mustikka Kaurahyvä 130 g - Mustikkainen kaurahyvä sisältää mustikan lisäksi jogurttia ja gluteenitonta täysjyväkauraa (laktoositon, gluteeniton).

Kaneliomena Kaurahyvä 130 g - Omenan ja kanelin makuinen Kaurahyvä sisältää omenan lisäksi kauragurttia ja täysjyväkauraa (maidoton ja vegaaninen).

Hetki Kesäsalaatti

Siemenet ovat olleet toivottu lisä salaattipusseissa, joten uudessa Hetki Kesäsalaatissa 120 g on mukana siemenmix, jossa myös kuivattuja mustikoita. Lisäksi raikas vadelmavinegrette kruunaa jääsalaatin, ja punaisen friseen yhdistelmän.

Kesäsalaatin voi tuunata esimerkiksi tuoreilla marjoilla tai hedelmillä ja grillatulla halloumijuustolla tai mozzarellalla.

Hetki Tzatziki Coleslaw

Hampurilaisten ja grilliherkkujen kanssa tarjottava coleslaw on suomalaisten kestosuosikki ja kesällä Hetki valikoimassa on kolme herkullista coleslawsalaattia: Uutuusmaku Tzatziki Coleslaw 220 g, kausimaku BBQ Coleslaw 240 g ja Coleslaw 240 g. Tzatziki Coleslawssa on mukana suippokaalia, retiisiä, purjosipulia ja herkullista tzatziki-kastiketta.

Maukkaat grillattavat perunat sekä grillisalaatt

Grillattavat perunat ovat kesän helpoin lisuke grillaukseen sopivassa alumiinisessa pakkauksessa. Hetki Texmex grilliperuna 300 g on pippurijuustoa, chilitahnaa sekä mausteita suomalaiseen makuun sopivasti ja Hetki Curry Madras grilliperuna 300 g on maustettu intialaistyyppisellä currymaustetahnalla. Hetki Kreikkalainen Grillisalaatti 300 g sopii lisukkeeksi tai sellaisenaan ateriaksi. Valmistetaan grillissä kunnes kasvikset ovat kypsiä ja halloumimuru on hieman sulanut.

Kasvisten grillaaminen on helppoa

Helpot grillikasvikset ovat maistuva tuote keveämpään grillaamiseen. Hetki Grillikasvikset 250 g on pussillinen punaista ja vihreää paprikaa, punasipulia sekä kesäkurpitsaa. Pakkauksesta löytyy vaihtuvasti reseptit Kreikkalaiseen grillisalaattiin tai Teriyaki grillikasviksiin. Helppoa ja maukasta.

Tulevalla grillikaudella voi keventää unohtamatta herkullisuutta. Uudet Hetki Grillattavat salaatit ovat helppo tapa lisätä vihreää grilliin. Hetki Grillattava salaatti Caesarissa on mukana Caesar-kastike, krutongit ja juustoa. Hetki Grillattava salaatti Ponzussa on mukana Ponzu-kastike ja suolapähkinöitä.

Kesäsalaatti

Grillien pizzakivillä ja pizzauuneissa paistuu tänä kesänä rapeapohjaisia pizzoja. Hetki tuo kesäksi pizzojen lisukkeeksi pizzasalaatit, joilla voi raikastaa pizzatarjoiluja.

Hetki Tropicana Pizzasalaatti 230 g on hedelmäinen tuoresalaatti suippokaalista, porkkanasta ja maukkaasta sitruunavinegrettestä.
Hetki Burger Pizzasalaatti 230 g on raikas tuorekasvissalaatti suippokaalista ja paahdetusta paprikasta majoneesilla.

Unelmaburgeri syntyy maukkailla lisukkeilla

Suomalaisen Unelmaburgerin lisukkeisiin kuuluu maukas Aioli-kastike, marinoitu punasipuli ja paprikahilloke sekä kylkeen tietenkin helppo coleslaw-salaatti. Hetki tarjoaa Unelmaburgeriin parhaat lisukkeet.

Hetki Marinoitu punasipuli 120 g Sitruunavinegrettessä marinoitua makeaa punasipulia.

Hetki Chili-paprikasalsa 120 g Mausteista paprikasalsaa sitruunavinegrettessä.

Hetki Premium Aioli –kastike (uutuus) 140 g Perinteinen valkosipulin makuinen majoneesipohjainen Aioli kastike.

Hetki Premium Sinihomejuusto -kastike (uutuus) 140 g Aidolla Sinihomejuustolla maustettu majoneesipohjainen kastike.

Herkulliset uutuudet ovat jo kaupoissa saatavilla.

Lisätietoa tuotteista:

Markkinointipäällikkö Arja Sarre, arja.sarre@fresh.fi, puh 040 630 9911