Hetki tuo suositut sushiburritot ruokakauppoihin

Sushiburrito on maailmalla villinnyttä Cross Kitchenia parhaimmillaan. Cross Kitchen tarjoaa erilaisia ruokakulttuureja rohkeasti yhdistellen: sushiburritossa yhdistyy japanilainen makumaailma ja meksikolainen burrito. Alunperin Yhdysvalloista lähtenyt tapa kääriä sushi suurelle rullalle on ihastuttanut myös Suomessa, ja nyt Hetki tuo sushiburritot kaikkien ulottuville tuomalla Hetki Sushiburritot kauppojen valmisruokahyllyihin.

Makuvaihtoehtoja on kaksi: Hetki Kasvis-sushiburrito 260 g ja Hetki Tonnikala-sushiburrito 260 g.

Hetki Kasvis-sushiburritossa on sushiriisiä, wasabimajoneesia, pikkelöityjä kasviksia, korianteria, pinaattia sekä kevätsipulia, ja koko ihanuus on kääritty pinaattitortillaan.

Hetki Tonnikala-sushiburritossa
on sushiriisiä, wasabimajoneesia, pikkelöityjä kasviksia, tonnikalaa ja pinaattia, käärittynä perinteisempään vehnätortillaan.

Sushiburrito on helposti mukaan napattava lounas, joka syödään kylmänä suoraan pakkauksesta. Sen voi ottaa mukaan lasten harrastuskentän laidalle tai nauttia syksyisessä puistossa. Tutustu tuotteeseen tarkemmin yllä olevista linkeistä.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• fresh
  • fresh servant
  • hetki
  • uutuudet
  • lounas
  • elintarvikeala
  • kasvisruoka
  • kasvikset
  • sushiburrito
  • crosskitchen
  • tuoteuutuus
  • ruokatrendit
  • elintarviketeollisuus
  • ruoka
  • valmisruoka
  • trendit

Fresh Servant Oy on vuonna 1995 perustettu voimakkaasti kasvava ja kehittyvä elintarvikealan yritys. Tunnetuimmat brändimme ovat Hetki–salaatit ja SalaattiMestari–salaattibaari. Hetki-salaatit on markkinajohtaja kuluttajapakatuissa salaattiaterioissa, joiden osuus valmisruoasta on noin 10 %. Toimipisteet meillä on Edsevössä, Seinäjoella ja Lapualla. Yrityksessä työskentelee tänä päivänä noin 500 henkilöä lähes 30:stä eri maasta. Lisätietoja www.fresh.fi.

Hanne Pohto-Viita

Brändi- ja viestintäkehittäjä Brändi ja viestintä 0503734902