Syksyn Hetki-uutuudet nyt kaupoissa

Syksyn Hetki-uutuuksien toimitukset ovat alkaneet 30.8. Uutuuksissa on kaksi uutta Hetki-salaattiateriaa, lämmitettävä mikroateria sekä täytetty kauraleipä.

Salaattiateriat täydentyvät kahdella tulokkaalla

Korealaisessa kanasalaatissa 280 g on paljon erilaisia tuoreita kasviksia, pikkelöityä punasipulia, broilerin fileekuutioita, kananmunaa sekä korealaisella gochujang-mausteella maustettua nuudelia ja kastiketta. Korealainen kanasalaatti on hyvä proteiinin ja pehmeän rasvan lähde.

Hetki Kotimainen kalkkunasalaatti 240 g on herkullinen salaattiateria kotimaisista raaka-aineista. Salaatti sisältää mm. revittyä kalkkunaa, pikkelöityä punasipulia, suippokaalia, jääsalaattia ja mangokastiketta. Kotimainen kalkkunasalaatti on hyvä proteiinin ja pehmeän rasvan lähde.

Lämmitettävää pastaa ja kauraista välipalaa

Hetki Pasta Bolognese 260 g on lämmitettävä pasta-ateria bolognesekastikkeella, tuoreilla kasviksilla ja mozzarellajuustoraasteella. Ateriassa on kotimaista naudan jauhelihaa.

Hetki Kalkkuna kauraleivässä 135 g
on rouheisen kauraleivän välissä kotimaista kalkkunaleikkelettä, tuorejuustoa ja jääsalaattia, leivän viljasta 100 % on kauraa. Hetki Kalkkuna kauraleipä on runsasproteiininen ja hyvä kuidun lähde.