Ohita
Geberitin uutuussarjat tarjoavat lisää laadukasta valikoimaa kylpyhuoneiden suunnitteluun ja remontointiin. Kuvan kylpyhuoneeseen tyylikästä käytännöllisyyttä tuovat Geberit iCon tammikalusteet, Geberit iCon SlimRim pesuallas ja Option plus peili.

Tiedote -

Geberitin uudet kalustesarjat iCon ja Renova vapauttavat kylpyhuoneen suunnittelua

Geberit on jo hurmannut Suomen kylpyhuonemarkkinat ensiluokkaisella saniteettitekniikallaan, ja esiinmarssi jatkuu vahvana myös seinän etupuolella. Kaksi uutta kylpyhuonesarjaa – iCon ja Renova – ovat taattua Geberit-laatua tehdessään kylpyhuoneen suunnittelusta helpompaa kuin koskaan. iCon on yksilöllisesti räätälöitävä sarja, jonka valtteja ovat lukuisat muoto- ja väriyhdistelmät sekä allaskaapin nerokas laatikkokonsepti. Renova on poikkeuksellisen kattava sarja, joka tarjoaa laajan tuotevalikoiman eri tarpeisiin niin yksityisissä kuin julkisissa kohteissa.

Muotoilultaan ajattoman ja selkeän Geberit iConin modulaarisuus antaa kylpyhuoneen suunnitteluun lähes rajattomat vapaudet. Kylpyhuonesarjaan kuuluu paljon erikokoisia allaskaappeja, sivukaappeja ja avohyllyjä. Kalusteita on saatavilla kuudella eri pinta- ja värivaihtoehdolla.

– iCon antaa mahdollisuuden suunnitella kylpyhuoneeseen yhtenäisen tyylin olipa tilan muoto ja koko mikä tahansa, kertoo Geberitin myyntiedustaja Kristina Närevuori.

Laajan valikoiman lisäksi Geberit iCon -sarjan etuja on käytännöllisyys. Laatikkokonsepti ilman vesilukon aukkoa jättää jopa 30 prosenttia enemmän tilaa säilytykseen.

– iConin säilytysjärjestelmä on nerokas, sillä laatikoissa on paljon tilaa ja ne on helppo pitää siisteinä.

Geberit iCon -sarjasta voi valita pesualtaan, jossa reunan korkeus on 9 cm tai SlimRim-tasoaltaan, jossa reuna on 1,5 cm korkea ja allas on ilman ylivuotoaukkoa. Molemmat pesualtaat ovat ilmeeltään pehmeälinjaisia ja sopivat kaikkiin iCon-sarjan alakaappeihin.

­– Myös pyöreä seinä-wc-istuin noudattaa sarjan muotokieltä, sillä istuimen kulho on samaa muotoa kuin pesualtaiden sisäpuoli. Näin kylpyhuoneen ilme pysyy yhtenäisenä ja rauhallisena.

Sarjan wc-istuin on huuhtelukaulukseton Rimfree®, ja Quick Release -pikasaranoiden ansiosta istuinkannen voi helposti nostaa pois tieltä puhdistuksen ajaksi. Huuhtelultaan tehokas ja perusteellinen wc-istuin on vaivaton asentaa.

– Easy Fast Fixing (EFF3) -systeemin ansiosta wc-istuimen voi asentaa asentaja yksinkin, mikä säästää arvokasta aikaa ja vaivaa etenkin suurissa rakennusprojekteissa.

Geberit Renova -ratkaisut remonttikohteisiin

Geberitin uusi Renova-sarja koostuu neljästä kokonaisuudesta. Renova, Renova Plan, Renova Compact ja Renova Comfort vastaavat yhdessä moniin eri tarpeisiin.

– Kylpyhuoneiden suunnittelu on helppoa, koska oikeastaan kaikki ratkaisut löytyvät yhdestä sarjasta, Närevuori toteaa.

Kokonaisvaltainen Geberit Renova -kylpyhuonesarja tarjoaa ihanteellisia tuotteita niin julkisiin tiloihin kuin yksityisiin koteihin. Sarjan pesualtaat, wc-istuimet ja urinaalit sopivat etenkin kylpy- ja wc-tilojen saneeraukseen. Posliinit ovat korkealaatuisia ja muotokieleltään ajattomia.

Geberit Renova Plan on mainio valinta koteihin ja taloyhtiöihin, joissa samaa kalustesarjaa käytetään monissa erikokoisissa tiloissa. Sarjan tuotteilla voi kalustaa kohteen tai kodin tiloja pienestä vieras-wc:stä koko perheen käytössä olevaan kylpyhuoneeseen.

– Kaikissa kalusteissa on integroidut vetimet ja hitaasti sulkeutuvat laatikot ja ovet. Pinnat on suunniteltu kestämään kylpytilojen kosteutta, joten kaikki kalusteet ovat todella pitkäikäisiä.

Geberit Renova Compact on täydellinen tuotekattaus wc-tiloihin projekteissa, joissa jokainen senttimetri on saatava hyötykäyttöön. Sarjassa on erikokoisia pesualtaita ja kalusteita – jopa kulmiin – sekä wc-istuin, jonka syvyys on vain 49 cm. Altaita saa sekä kalusteilla että ilman.

– Kalusteissa on pyöreät kulmat, mikä lisää keveyttä ja tilantuntua pieneen kylpyhuoneeseen, Kristina Närevuori vinkkaa.

Geberit Renova Comfort tarjoaa monipuolisen valikoiman hoivatuotteita. Käyttömukavuuteen ja esteettömyyteen keskittyvä sarja sopii sekä yksityisiin koteihin että sairaaloihin tai vanhainkoteihin.

– Sarjan tuotteissa yksityiskohdat on huolella suunniteltu käyttäjien erityistarpeisiin. Esimerkiksi alakaappia ja pesuallasta on helppo käyttää myös pyörätuolissa istuttaessa.

Geberitin uudet iCon ja Renova -kalustesarjat lanseerattiin huhtikuussa Geberit Innovation Days -virtuaalimessuilla. Voit tutusta messutaloon ja esityksiin seuraavasta linkistä: https://www.geberit.fi/palvelut/innovation-days/

Kategoriat

Maailmanlaajuisesti toimiva Geberit-konserni on saniteettiteollisuuden eurooppalainen markkinajohtaja. Geberitillä on vahva paikallinen edustus suurimmassa osassa Euroopan maista. Yritys valmistaa erittäin korkealaatuista saniteettitekniikkaa ja -keramiikkaa. Geberitillä on 29 tehdasta, joista 6 on Euroopan ulkopuolella. Konsernin pääkonttori on Rapperswil-Jonassa Sveitsissä, ja sen CHF 3 miljardin liikevaihtoa (2020) on tekemässä yli 12 000 työntekijää lähes 50 maassa. Geberit on listattuna Sveitsin pörssissä, ja vuodesta 2012 Geberitin osake on ollut mukana SMI:ssä (Swiss Market Index).

Geberitin palveluksessa Suomessa on noin 200 henkilöä. Suomen myynti, markkinointi ja hallinto toimii Vantaalla. Geberit Oy:n toimitusjohtaja on Kim Lövkvist, ja Geberit Production Oy:n Tammisaaren keramiikkatehtaan johtajana toimii Matts Lundström.

Sonja Nurminen

Lehdistön yhteyshenkilö markkinointipäällikkö +358 50 3514941
Eveliina Miettunen

Lehdistön yhteyshenkilö Communications Consultant, Drama Queen Communications +358 407 784 866

Innovatiivisia, nykyaikaisia kylpyhuoneratkaisuja

Maailmanlaajuisesti toimiva Geberit-konserni on saniteettiteollisuuden eurooppalainen markkinajohtaja. Vuonna 2024 150-vuotisjuhlavuottaan viettävällä Geberitillä on vahva paikallinen edustus suurimmassa osassa Euroopan maista. Yritys valmistaa erittäin korkealaatuista saniteettitekniikkaa ja -keramiikkaa.

Geberit Oy
Lumijälki 2