Jarno Sainio on nimitetty Gigantin B2B-myynnistä vastaavaksi johtajaksi.

Jarno Sainio nimitetty Gigantin yritysmyynnistä vastaavaksi johtajaksi

Jarno Sainio on nimitetty 1.5.2019 alkaen Gigantin yritysmyynnin liiketoiminnoista vastaavaksi johtajaksi. Sainio siirtyy uusiin tehtäviin Gigantin sisällä. Aiemmin hän on vastannut kaupallisena johtajana Gigantin kuluttajamyynnistä Telecom-, Computing- ja CE-tuotekategorioissa. Sainio raportoi Gigantin toimitusjohtaja Trygve Hilleslandille.

Jarno Sainio (s. 1978) vastaa uudessa positiossaan Gigantin yritysmyynnin asiakkuuksista ja myynnin kehittämisestä yhdessä jatkuvasti kasvavan B2B-tiimin kanssa.

- Olen iloinen, että Jarno otti nämä uudet haasteet vastaan yrityksemme sisällä. Jarnolla on kattava osaaminen myynnin johtamisesta ja on hienoa, että pääsemme hyödyntämään hänen osaamistaan yritysmyynnin kehittämisessä. Gigantin yritysmyynti on kasvanut viime vuosina todella voimakkaasti, ja Jarno tuo tähän työhön tuoretta ajattelua ja syvän ymmärryksensä myynnin johtamisesta. Uskon nimityksen tuovan vauhtia ahkeran kehitystyömme näkymiseen yritysmyyntimme asiakkaille entistä parempina palveluina, sanoo Gigantin toimitusjohtaja Trygve Hillesland.

Jarno Sainio on työskennellyt Gigantissa lähes 20 vuotta lukuisissa eri positioissa. Viimeisimpänä Jarno on vastannut kaupallisena johtajana Telecom-, Computing- ja CE-tuotekategorioiden kuluttajamyynnistä. Jarno on kuulunut Gigantin johtoryhmään vuodesta 2009 alkaen.

- Olen innoissani päästessäni työskentelemään yritysasiakkuuksiemme parissa ja auttamaan heitä tekemään parempaa liiketoimintaa. Gigantin yritysmyynti on mielenkiintoisessa vaiheessa. Olen iloinen, että yhä useampi suomalaisyritys kokee Gigantin erittäin kilpailukykyisenä palveluratkaisujen toimittajana. On hienoa päästä kehittämään tätä työtä ja monipuolistamaan palvelutarjontaamme, Sainio iloitsee.

Gigantti Yritysmyynti tarjoaa yritysasiakkaille kokonaisvaltaiset ratkaisut aina toimiston työvälineistä neuvottelutilojen uusimpiin teknologiaratkaisuihin, tai vaikkapa virtuaalitodellisuutta hyödyntäviin myynti- ja suunnittelutyökaluihin. Kaikkea mitä yrityksesi tarvitsee. Lue lisää: www.gigantti.fi/yritysmyynti

Tunnisteet

Gigantilla on Suomessa 42 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee 1500 henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 596 miljoonaa euroa.

Lehdistön yhteyshenkilöt

Anniina Korpela

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö Lehdistön haastattelu- ja kuvapyynnöt 0408264664