Gigantti lanseeraa drive-in-palvelun – Nettikaupasta tilatut tuotteet voi noutaa myymälän parkkipaikalta nousematta autosta

Gigantti lanseeraa osassa myymälöistään asiakkailleen tarkoitetun drive-in-palvelun. Palvelun avulla asiakas voi noutaa etukäteen netissä tilaamansa ja maksamansa tuotteet myymälän parkkipaikalta nousematta autostaan. Tilauksen voi noutaa jo tunnin kuluttua sen tekemisestä.

- Koronan aiheuttamassa poikkeustilanteessa teemme kaikkemme, jotta Gigantissa on nyt ja jatkossa turvallista tehdä ostoksia ja pohdimme jatkuvasti keinoja, joilla helpottaa asiakkaidemme asiointia meillä. Tämä on yksi teko, joka otettiin nyt koronaviruksen takia pikavauhdilla käyttöön. Drive-in-palvelun myötä asiakkaan ei tarvitse olla ollenkaan kontaktissa myymälähenkilökunnan kanssa, Gigantin operatiivinen johtaja Janne Henriksson sanoo.

Halutessaan käyttää drive-in-palvelua asiakas varaa ja maksaa tuotteen Gigantin nettikaupassa. Tilaus on noudettavissa Gigantin parkkipaikalta myymälän aukioloaikojen puitteissa tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä. Kun Gigantin henkilökunta on koonnut tilatut tuotteet toimitusvalmiiksi, saa asiakas tekstiviestitse ohjeet tilauksen noutamiseen. Tekstiviestissä on muun muassa puhelinnumero, johon asiakas voi ilmoittaa saapumisestaan myymälän parkkipaikalle. Tilaus toimitetaan asiakkaan autolle. Asiakas voi päättää, toimitetaanko tilaus autoon sisään vai suoraan takakonttiin.

Drive-in-palvelu on 24.3.2020 alkaen käytössä Vantaan Tammiston, Lahden, Tampereen Lielahden, Raision, Porin ja Oulun Giganteissa. Palvelu on tarkoitus laajentaa myös muihin Gigantin myymälöihin. Reaaliaikaisesti päivittyvän listan drive-in-palvelua tarjoavista Gigantti-myymälöistä löytyy täältä.

- Uudella palvelutavalla voi tilata kaikkia kyseisen myymälän varastosta löytyviä tuotteita. Myös myymälöissä voi asioida normaalisti. Siellä ohjeistamme asiakkaitamme pitämään turvallisen etäisyyden muihin ihmisiin ja huolehtimaan käsihygieniasta niin ennen kuin jälkeen myymälävierailujen, Henriksson sanoo.

Gigantin myymälät palvelevat koko maassa normaalisti muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Aukioloaikojen ulkopuolella tehdyt drive-in-tilaukset voi noutaa seuraavana päivänä.

Lisätietoa Gigantin drive-in-palvelusta Gigantin nettisivuilla täällä.

Gigantin nettikauppa palvelee ympäri vuorokauden ja toimitukset kulkevat normaalisti. Halutessaan Gigantissa voi tehdä ostoksia täysin etänä.

Lisää koronaviruksen vaikutuksista Gigantin toimintaan voi lukea sivulta täällä.

• Vähittäiskauppa

• korona
  • drive in -palvelu

Gigantilla on Suomessa 41 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee 1200 henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 563 miljoonaa euroa.