Myydyimmät puhelimet marraskuussa 2018 - Samsung ja Huawei dominoivat listaa

Huawein P Smart pitää ykkössijansa jo kolmatta kuukautta putkeen. Samsungin ja Huawein mallit dominoivat myydyimpien puhelinten listaa selvästi, sillä listalle mahtuu niiden lisäksi vain yksi iPhone ja yksi Nokia. Uusina malleina myydyimpien TOP 10 -listalle kirivät Samsung Galaxy S9, Samsung Galaxy A8 ja A7, Samsung Galaxy S8, iPhone 6S sekä Nokia 3.1. Marraskuulle osuneidenSingles' Dayn ja Black Fridayn tarjouspuhelimet toivat oman mausteensa marraskuun myydyimpien puhelinten listaukseen.

- Samsung ja Huawei olivat marraskuun myynnissä ihan omassa luokassaan. Samsungin Galaxy-mallit olivat marraskuussa vahvasti esillä, ja kymmenen myydyimmät puhelimen listaan mahtuukin peräti viisi Galaxy-puhelinta, kertoo Gigantin puhelimista vastaava myyntipäällikkö Mikko Pesonen.

Marraskuun 11. ja 23. päivälle osuneet suuret tarjouspäivät Singles' Day ja Black Friday toivat oman mausteensa myydyimpien puhelinten listaukseen.

- Monet marraskuun myydyimpien listan puhelimista olivat kovissa tarjouksissa Singles’ Dayn ja Black Fridayn kampanjoissa. Black Fridayna tehtiin myös puhelinten osalta myyntiennätys, tarjouksessa olleet puhelimet kävivät todella hyvin kaupaksi, Pesonen kertoo.

- Esimerkiksi Samsung Galaxy A8:n ennennäkemättömän edullinen Black Friday -tarjoushinta nosti sen myydyimpien listalla sijalle viisi.

Huawein alle 200 euron hintaluokassa pysyttelevä P Smart on myydyimpien puhelimien listauksen vakioykkönen nyt jo kolmatta kuukautta putkeen.

- P Smartin suosio on hyvin vakaata ja kyllä se on selvästi saavuttanut tietyllä tapaa koko kansan suosikkimallin statuksen puhelinmarkkinoilla. Sitä myydään todella paljon, Pesonen avaa.

Samsungin ja Huawein mallien lisäksi myydyimpien puhelinten listalle mahtui marraskuussa vain yksi iPhone ja yksi Nokia.

- iPhone 6S:n hinta laski marraskuussa ja se nosti puhelimen suosiota merkittävästi, Pesonen kertoo.

Myydyimmät puhelimet Gigantissa marraskuussa 2018, suluissa edellisen kuukauden sijoitus

1. Huawei P Smart (1)
  2. Apple iPhone 6S 32GB (-)
  3. Huawei P20 Lite 64GB (2)
  4. Nokia 3.1 2018 (-)
  5. Samsung Galaxy A8 (-)
  6. Samsung Galaxy J6 (9)
  7. Samsung Galaxy S9 (-)
  8. Samsung Galaxy S8 64GB (-)
  9. Huawei Nova 3 (8)
  10. Samsung Galaxy A7 (-)

Gigantti julkaisee myydyimmät puhelimet -listauksen kuukausittain, aina kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä. Tiedot perustuvat Gigantin eri myyntikanavista saatuihin myyntilukuihin. Aiempien kuukausien myyntitilastot löytyvät osoitteesta: www.gigantti.fi/lehdisto

• myydyimmät puhelimet
  • älypuhelimet

Gigantilla on Suomessa 41 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee 1200 henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 563 miljoonaa euroa.