Tässä ovat Gigantin myydyimmät puhelimet syyskuussa 2018

Gigantin myydyimpien puhelimien listaa tähdittävät muun muassa Huawein keskihintaiset P Smart ja P20 Lite -puhelimet, kaksi Samsungia sekä Applen syyskuun suuri puhelinjulkistus iPhone XS, jonka kysyntä on ollut valtaisaa puhelimen hintaluokka ja myynnissäoloaika huomioon ottaen.

- iPhone XS:n lisäksi syyskuun listalla on toinenkin mielenkiintoinen uutuus eli Huawein Nova 3, joka julkaistiin juuri elo-syyskuun vaihteessa. Applen syyskuun 13. päivä julkaisema uusin tulokas iPhone XS on ollut virallisesti myynnissä vasta reilun viikon ennen kuun loppua, joten sen nouseminen tälle listalle kertoo todella kovasta suosiosta, sanoo Gigantin puhelimista vastaava myyntipäällikkö Mikko Pesonen.

- Huawei Nova puolestaan on todella suosittu 450 euron hintaluokassa. Sen kuvausominaisuudet ovat todella hyvät, ja juuri kameran laadukkuus on tärkeä ostokriteeri monille, Pesonen kertoo.

Gigantin myydyimpien puhelinten listalla komeilee niin edullisen keskihintaluokan kuin arvokkaammankin hintaluokan puhelimia.

- Myydyimpien puhelimien listalla nousee esiin puhelimia kaikista hintaluokista eli on keskihintaisia, arvokkaampia sekä edullisempia puhelinmalleja. Ei ole nähtävissä sellaista trendiä, että myytäisiin vain edullisia tai vain kalliimpia puhelimia, vaan kaikki hintaluokat ovat hyvin edustettuina, Pesonen kertoo.

- Toki myös kovat tarjoukset kiinnostavat. Listan kakkonen eli Samsung Galaxy A8 oli meillä kovassa tarjouksessa 299 eurolla ja tämä sai suomalaiset todella liikkeelle. A8 on todella kova omassa hintaluokassaan, joten se on monille hyvin varteenotettava puhelinvaihtoehto. Myös Huawein Y6 -puhelimesta nähtiin syyskuussa kova tarjous.

- Uusien iPhone-mallien julkistusten myötä myös vanhempien iPhone-puhelimien hinnat ovat laskeneet. Tästä esimerkkinä muun muassa myydyimpien listalle päässyt iPhone 8, Pesonen avaa.

Gigantin myydyimmät puhelimet syyskussa 2018

1. Huawei P Smart
  2. Samsung Galaxy A8
  3. Huawei P20 Lite
  4. iPhone 8
  5. Huawei Y6 2018
  6. iPhone SE
  7. iPhone XS
  8. Samsung Galaxy S8
  9. Nokia 6.1.
  10. Huawei Nova 3

• myydyimmät puhelimet
  • älypuhelimet

Gigantilla on Suomessa 38 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee 1200 henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 563 miljoonaa euroa.