Uudistuneen Vaasan Gigantin avajaisia juhlitaan 11.-14.5. – Luvassa hurjia tarjouksia, street food- ja jäätelötarjoilua, ajosimulaattorikisailua ja palkintoja

Vaasan Kivihaan kauppakeskittymä on täynnä avajaishulinaa torstaista perjantaihin, kun Gigantti avaa uudistuneena ovensa 11.5. kello 9. Kodinkone- ja elektroniikkamyymälä palvelee myös yritysasiakkaita ja keittiöstä kiinnostuneita, sekä tarjoaa maksutonta kierrätyspalvelua. Avajaisviikonlopun vetonauloina ovat huimat tarjoukset, kuten Applen iPhone -15 % kampanja ja PlayStation 5 huippuhintaan. Lisäksi luvassa on monenlaisia ilmaisia avajaisherkkuja ja F1-ajosimulaattorikisailua palkintoineen.

Vaasan Gigantin tavaratalopäällikkö Tomi Takamaa on onnellinen ja helpottunut mies. Vuoden alussa alkanut remontti on vihdoin saatu päätökseen, ja nyt on juhlan aika.

”Myymälän avajaisia on odotettu kauan koko tiimin kanssa, ja torstaiaamusta 11.5. alkaen Gigantin asiakkaille on tarjolla entistä nykyaikaisempi ja viihtyisämpi myymälä. Kaikki palvelut kassatoiminnoista huoltoihin ja varastopalveluihin onnistuvat yhden pysähdyksen taktiikalla. Tuotteet on helpompi löytää, myyjät ovat entistä saavutettavampia. Kodinelektroniikkaa kierrättäviä asiakkaita huomioimme maksuttomalla kierrätyspisteellä. Ja esittelyihin on panostettu, esimerkkinä elämyksellinen tv-puolen osastomme.”

Tarjouksista Takamaa nostaa esille etenkin audio- ja videotuotteiden mittavat alennukset, Apple iPhonien harvinaisen -15 % kampanjan (75 kpl erä) ja halutun PlayStation 5:n hintaan 499 € (100 kpl erä). Epoq-keittiöiden -40 % alennuksen lisäksi asiakkaille annetaan kaupanpäällisinä robotti-imuri tai kahvikone.

”Nämä ovat juhlat kaikille vaasalaisille, ja tarjolla on avajaisherkkuja sekä viihtymistä moneen makuun. Joka päivä on mahdollisuus kokeilla Red Bull Racing -ajosimulaattoria ja voittaa Red Bull -palkintoja sekä Gigantin lahjakortteja. Torstaina avaamme pullakahveilla 500 ensimmäiselle. Perjantaina ja lauantaina on jaossa 3 Kaverin jäätelöitä 1000 ensimmäiselle. Lisäksi perjantaina 150 maksavaa asiakasta pääsee nautiskelemaan pysäköintialueen grilliteltassa ilmaisilla, Mikki’s street food -annoksilla juomineen”, Takamaa luettelee.

Avajaisten turvallisuudesta ja sujuvuudestakaan ei ole tingitty.

”Järjestelyjä on hoidettu tarkasti, jotta avajaisvierailla olisi mahdollisimman mielekästä olla. Asiakkaiden ohjaamisesta huolehtivat sekä henkilökunta että järjestyksenvalvojat, ja palvelussa pistämme parastamme kotoisuudessa ja tehokkuudessa. Vaikka tarjoustuotteita on reilusti, mieleiset tuotteet kannattaa kuitenkin tulla hakemaan ennen viimeistä päivää”, hymyilee Takamaa.

Vaasan Gigantin avajais- ja tarjoussivulle tästä.

Lisätiedot:

Gigantti Oy / Tavaratalopäällikkö Tomi Takamaa
S-posti. tomi.takamaa[a]gigantti.fi, puh. 040 826 0080

• myymälät
  • vaasa
  • avajaiset
  • tarjoukset
  • tapahtumat

Meillä on Suomessa 42 myymälää ja yrityksemme palveluksessa työskentelee yli 1 600 henkilöä - myymälöiden ohella netti- ja yritysmyynnissä, sekä asiakaspalvelu- että jakelukeskuksissa. Liikevaihtomme tilikaudella 2021/22 oli 656 miljoonaa euroa. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingin Sanomatalossa.

Gigantti on osa Norjassa toimivaa Elkjøp-konsernia, joka kuuluu englantilaisen kodinelektroniikkaketjun, Currys plc:n, omistukseen.

Lisätietoa yrityksestä, tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa: gigantti.fi.