Tiedote -

Goodio tuo suomalaisen luonnon suklaaseen ja lanseeraa eksklusiivisen Nordic Flavours -tuoteperheen

Helsinkiläinen suklaabrändi Goodio tuo markkinoille jälleen jotain aivan uutta lanseeratessaan Nordic Flavours -tuoteperheen. Tuoteperhe on tehty ajatellen kansainvälistä kuluttajaa, jolle suomen luonto on mielikuvissa puhdas ja eksoottinen. Tuoteperhe sisältää neljä makua: Kukka, Meri, Metsä ja Marja.

Goodio vie tuotteensa uudelle tasolle Nordic Flavours -tuoteperheen myötä. Tuotteet eroavat suklaavalmistajan perusvalikoimasta siten, että suklaan päälle on ripoteltu kunkin luonnon elementin mukaisia raaka-aineita. Kukka-suklaan päälle on ripoteltu kukkia, ruusun terälehtiä sekä ruusukristallia. Metsä-suklaata puolestaan koristavat kuusenkerkkä ja metsäkristalli.

- Tuotekehityksen lähtökohtana oli Suomen luonnon ja kulttuurin nostaminen esiin. Tästä syystä tuotteen nimet tullaan pitämään suomenkielisinä myös kansainvälisillä markkinoilla, kertoo Sami Nupponen Goodiolta.

Pakkausdesign jatkaa Goodion tunnistettavaa pohjoismaista linjaa.

- Erityisen mielissämme olemme metsä- ja kukkakristalleista. Koivusokeriin on yhdistetty kuusenkerkkää sekä ruusua. Kristalli on tuotteen päälle ripoteltuna kauniin näköistä ja lisäksi se tuo ihanan makean maun ja rapean suutuntuman, jatkaa Sami Nupponen.

Nordic Flavours -tuoteperheen eksoottiset makuyhdistelmät ovat herättäneet kiinnostusta myös kansainvälisesti. Tästä uutuudesta pääsevät ensimmäisenä nauttimaan kuitenkin kotimaan kuluttajat. Raaka-aineet ovat viime kesän satoa ja niitä on hyvin rajallisesti saatavilla.

Suomessa Nordic Flavours -suklaat on saatavilla ainoastaan Food Market Herkuista.

Goodion kuvapankkiin pääset täältä.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• lahja
  • ruoka
  • muoti
  • suklaa
  • hyvinvointi

Goodion visio on olla aidosti läpinäkyvä yritys, joka tarjoaa laadukkaita tuotteita ihmisten hyvinvoinnin tueksi. Yrityksen tavoitteena on uudistaa koko suklaa- ja elintarvikealaa omalla esimerkillään, jossa yhdistyvät suomalaiset vahvuudet: puhdas rehellinen tuotantoketju, upea design-osaaminen ja herkullinen hyvinvointi. Goodion tuotteet valmistetaan alusta loppuun Helsingissä vankkumattomalla ammattitaidolla ja suurella sydämellä.

Jussi Salonen

Lehdistön yhteyshenkilö CEO, USA 0405183772