Tiedote -

Säästä aikaa ja vaivaa Gorenjen uusilla WaveActive-sukupolven pesukoneilla ja kuivausrummuilla

Pyykinpesu on monissa perheissä päivittäinen ja aikaavievä tehtävä. Elämä voi olla tarpeeksi monimutkaista ilmankin, joten miksi et tekisi pyykkihuollosta niin helppoa kuin mahdollista? Gorenje tarjoaa siihen ratkaisun uusilla WaveActive-sukupolven pesukoneilla ja kuivausrummuilla, jotka käsittelevät kaikkia tekstiilejä hellävaraisesti korkealuokkaisen puhdistusteknologian avulla.

Vähemmän silitystä ja pehmeämmät vaatteet höyryllä

Gorenjen uusilla WaveActive-sukupolven pesukoneilla ja kuivausrummuilla pyykinpesu nopeutuu ja sinulla jää enemmän aikaa tärkeämpiin asioihin. SteamTech-toiminto hajottaa tehokkaasti likaa, poistaa bakteerit ja hajut sekä silittää ryppyjä. Gorenjen laitteissa on höyrygeneraattori sen sijaan, että vesi kuumennettaisiin rummun alaosassa. Tämä SteamTech-käsittely tekee tekstiilistä tahrattoman puhtaan, sileän ja pehmeän täysin ilman huuhteluaineita. SteamTech on ohjelman lopussa tehtävä ylimääräinen höyrykäsittely, joka kostuttaa tekstiilin kuidut tehden vaatteista huomattavasti pehmeämpiä ja sileämpiä. Näin säästyt useimmissa tapauksissa kokonaan vaatteiden silitykseltä.

Hiljainen pesukone

Pesukoneet saattavat joskus pitää kovaa meteliä käytön aikana, ja ne kuluttavat myös paljon energiaa. Gorenjen WaveActive-pesukoneissa ja -kuivausrummuissa on ainutlaatuiset StableTech-sivupaneelit sekä uudet Inverter Power Drive -moottorit, joiden ansiosta ne ovat erittäin energiatehokkaita. Hiljainen, mutta silti erittäin tehokas moottori pidentää laitteen käyttöikää ja tekee sen käytöstä miellyttävää ilman häiritsevää meteliä pesun tai kuivauksen aikana.

Gorenjen upea muotoilu voitti Red Dot -palkinnon

Gorenjen designtiimi keskittyi uusimpien pesukoneiden ja kuivausrumpujen suunnittelussa käyttömukavuuteen, ja lopputulos teki suuren vaikutuksen Red Dot -tuomaristoon.

• Gastronomia

• kodinkoneet

Per u s tet tu a an Kööpenhamina an tanskalaisen tytäryhtiönsä vuonna 1976 Gorenje Group Nordic on kasvanut monikansal l iseksi yhtiöksi ja se on vastuussa Pohjoismaiden ja Baltian maiden alueesta. Tarjoamme seuraavat viisi kodinkonemerkkiä: Gorenje, Asko ja Upo kahdeksassa maassa kattavan ja erittäin ammattitaitoisen jake l uverkos ton kaut ta. Gorenje Group Nordic pyrkii tarjoamaan laajan valikoiman innovatiivisia ja tyylikkäitä tuotteita ja palveluita, jotka helpottavat asiakkaidemme elämää eri elämänalueilla ja hintatasoilla.