GROHE voitti  Red Dot: Sanitary Brand of the Year -palkinnon

GROHE voitti Red Dot: Sanitary Brand of the Year -palkinnon

Kansainväliset asiantuntijat ovat myöntäneet Red Dot: Sanitary Brand of the Year -palkinnon globaalille saniteettibrändi GROHElle. Palkinto myönnetään alan parhaalle brändille. Useiden päivien ajan asiantuntijat tarkastelivat, keskustelivat ja arvioivat yhteensä 8 697 työtä. Erinomaisella suunnittelun laadulla ja poikkeuksellisen johdonmukaisella omien arvojen välittämisellä eri kanavissa GROHE vakuutti kokeneet tuomarit. GROHEn lisäksi Deutsche Telekom ja HappyGoal saivat korkeimman tunnustuksen Brändit-kategorioissa.

"Olemme iloisia palkinnosta. Se on tunnustus GROHE-brändille ja sen työntekijöille yli 150 maassa, jotka edustavat johdonmukaista brändikokemusta joka päivä. Samalla se on tunnustus uudelle tielle, jonka olemme GROHE brändille valinneet. Tavoitteenamme on ollut tuoda esiin GROHE tuotteiden taustalta löytyvät arvot, mikä antaa merkityksellisyyden myös saniteettiteollisuuden ulkopuolelle ”, tiivistää GROHE AG:n toimitusjohtaja Thomas Fuhr.

Tunnettu palkinto modernista, uraauurtavasta brändi viestinnästä luovutetaan Red Dot Galassa 1. marraskuuta 2019.  Red Dot -palkinnon perustaja ja toimitusjohtaja professori tohtori Peter Zec luovuttaa palkinnon ja on onnitellut jo palkinnonsaajia: ”Red Dot -tuomariston vakuuttaminen ei ole helppo tehtävä. Asiantuntijamme ovat erittäin kriittisiä ja kaikki ehdokkaat arvioidaan erittäin tiukkojen kriteereiden perusteella ennen lopullista päätöstä.  Red Dot: Brand of the Year -palkinnon voittajat voivat olla ylpeitä tuomariston vakuuttamisesta. GROHEn brändiviestintä  välittää johdonmukaista brändimielikuvaa eri kanavissa. Haluan onnitella ansioituneita palkinnonsaajia erinomaisesta suorituksesta ja odotan innolla että pääsen luovuttamaan palkinnon symbolina heidän erinomaisesta menestyksestään."

Palkintoseremonian jälkeen Berliinin Konzerthausissa gaala jatkuu  “Design on Stage” -voittajien esittelyllä, jossa palkitut yritykset ja työt esitellään 1 400 kutsuvieraalle, myös GROHE on edustettuna. Lisäksi GROHE on mukana "International Yearbook Brands & Communication Design 2019/2020" -kirjassa, joka ilmestyy 14. marraskuuta 2019 ja tulee myyntiin maailmanlaajuisesti.

Tiina Gefwert

Lehdistön yhteyshenkilö LEADER, FINLAND, LIXIL EMENA +358 40 826 0382

GROHE Finland

GROHE on maailman suurin hanavalmistaja ja maailmanlaajuinen brändi, joka on omistautunut innovatiivisten kylpyhuone- ja keittiöratkaisujen valmistamiseen. Vuosikymmenten ajan GROHE on keskittynyt tärkeisiin yritysarvoihinsa – teknologiaan, laatuun, muotoiluun ja kestävyyteen. Arvot kuvaavat GROHEn omistautumista ja kykyä luoda ennennäkemättömiä kokemuksia, jotka takaavat “Pure Freude an Wasser” lupauksen täyttyvän jokaisen käytön kohdalla.

Saksalaisen insinööri-, innovaatio- ja muotoiluosaamisen avulla GROHEn tuotteet kantavat ylpeänä “Made in Germany” -merkkiä, joka on jo vuosien ajan vahvistanut kuluttajien luottamusta yritystä kohtaan. Kaikki GROHEn tehtaat pitävät huolta siitä, että tuotantotekniikka on korkealaatuista ja tarkkaa, mikä toimii laatulupauksena jokaiselle tuotteellemme. Näin voit luottaa, että jokainen GROHEn tuote täyttää kaikista korkeimmat ja vaativimmat laatukriteerit ja -vaatimukset.

Viimeisten 10 vuoden aikana GROHE on voittanut yli 280 muotoilu- ja innovaatiopalkintoa sekä sijoittunut kolmen parhaan joukkoon “Germany’s most sustainable major companies of 2015” -listalla. Monet arkkitehdit ja suunnittelijat arvostavat GROHEn tuotteita, minkä ansiosta useat korkean profiilin hankkeet ovat varustettuja GROHEn tuotteilla.

Bulevardi 3 A 33