GROHE tiedottaa GROHE X Summit 2023 ”Caring for Water”  virtuaalitapahtumasta

GROHE tiedottaa GROHE X Summit 2023 ”Caring for Water” virtuaalitapahtumasta

• GROHE kutsuu asiakkaat ja kuluttajat GROHE X ‑alustalla 7.–9.3.2023 pidettävään digitaaliseen tapahtumaan
  • Tämä on yksi uusista GROHEn monimuotoisista asiakaskokemuksien osista

Düsseldorf, 22.11.2022: Maailman johtaviin saniteettituotebrändeihin lukeutuva GROHE ilmoittaa järjestävänsä GROHE X Summit 2023 ‑tapahtuman brändin digitaalisella GROHE X ‑ alustalla 7.–9.2023. Tämä kolmipäiväinen ”Caring for Water” ‑teemainen tapahtuma koostuu useista erilaisista formaateista, kuten innostavista ohjelmapuheenvuoroista, ajatuksia herättävistä paneelikeskusteluista ja masterclass-klinikoista, joissa etsitään vastauksia ja keskustellaan aikamme vaikeista kysymyksistä, joihin saniteettiteollisuuden tulee reagoida, kuten kuinka kestävä rakentaminen saadaan kukoistukseensa ja kuinka keskeinen osa vedellä on tässä kaikessa. Ohjelmaa täydentävät uusien tuotteiden ja tekniikoiden esittelyt, jotka osoittavat, että GROHEn tuotevalikoima on valmiina tulevaisuuteen, ja miten tuotteet tarjoavat asiakkaille parhaan mahdollisen tuen kasvattaa liiketoimintaansa kestävässä tulevaisuudessa.

”Jotta voidaan puuttua nykypäivän yhteiskunnallisiin- ja ympäristön ongelmiin, on yhä tärkeämpää jakaa tietoa ja antaa kipinää uusille ideoille. GROHE X Summitin ohjelma on laadittu antamaan tietoa, inspiroimaan ja tuomaan alamme toimijat yhteen, jotta voimme saada muutosta aikaan. Tämä tapahtuma vie monimuotoisen asiakaskokemuksemme aivan uudelle tasolle tarjoamalla käyttöön alustan, jolla voimme yhdessä kohdata aikamme haasteet ja katsoa tulevaisuuteen rehellisesti, optimistisina ja tiiviissä yhteistyöhengessä. Samalla tämä on myös lähtölaukaus useille fyysisille tapahtumillemme, jotka saavat asiakkaat uppoutumaan alabrändimme maailmoihin tulevan vuoden aikana”, LIXIL EMENAn johtaja Jonas Brennwald, toteaa.

GROHEn monimuotoinen asiakaskokemus laajenee entisestään

Maaliskuussa 2021 julkistettu digitaalinen kokemusalusta GROHE X on toiminut GROHEn monimuotoisen asiakaskokemuksen ponnahduslautana. Yli kahdellasadalla sisältöosallaan ja neljällätoista kieliversiollaan se on saanut jo lähes kaksi miljoonaa kävijää. Tätä digitaalista yhteisöä laajennettiin keväällä 2022 Saksan Hemeriin avatulla GROHE X Brand & Communication Experience Centerillä. Keskuksessa yhdistyvät fyysinen vierailutila ja viisi huippuluokan koulutus- ja sisällöntuotantostudiota sekä siellä järjestettävät hybriditapahtumat. Fyysisten asiakastapaamisten ja konkreettisten tuotteisiin tutustumisen helpottamiseksi GROHE-brändi on paikallisille messuille osallistumisiensa rinnalle ottanut käyttöön kolme GROHE X Motion Trucks ‑rekkaa, jotka tuovat brändikokemuksen asiakkaan luo.

Tämä hybridi lähestymistapa, jota GROHE X Summit vahvistaa, antaa GROHElle välineet joustavaan ja räätälöityyn vuorovaikutukseen ammattilaisten, tukkumyyjien ja asiakkaiden kanssa.

Lisätietoja GROHE X Summitista löytyy digitaalisesta GROHE X ‑kokemusalustasta. Rekisteröitymislinkit yksittäisiin tapahtumiin julkaistaan tammikuussa.

+++ Lisätietoja ja lehdistömateriaalit, ks. linkki. +++

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn ja YouTube.

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä

Sonja Byman

Markkinointipäällikkö, Suomi

Sähköposti: sonja.byman@grohe.com

Tietoja GROHEsta

GROHE on yksi maailman johtavista saniteettituotteiden toimittajista ja sillä on 150 maassa yhteensä yli 7 000 työntekijää, joista 2 600 Saksassa. GROHE on vuodesta 2014 ollut osa japanilaisen uraauurtavia vesi- ja asuntotarvikkeita valmistavan LIXILin vahvaa brändisalkkua. Koska GROHE haluaa tarjota asiakkailleen ”Pure Freude an Wasser”, sen jokaisessa tuotteessa on huomioitu tuotemerkin arvot, eli laatu, tekniikka, muotoilu ja kestävä kehitys. Tunnetut ratkaisut, kuten GROHE Eurosmart -tuotteet ja GROHEn termostaattisarja sekä mullistavat keksinnöt, kuten GROHE Blue ovat kaikki merkkejä tuotemerkin perusteellista asiantuntemuksesta. GROHE keskittyy asiakkaidensa tarpeisiin ja luo siksi älykkäitä, elämänlaatua parantavia ja kestäviä tuoteratkaisuja, jotka tunnetaan laatumerkistä ”Made in Germany”, joka entisestään vahvistaa asiakkaiden tuotemerkkiä kohtaan tuntemaa luottamusta. GROHE ottaa yritysvastuunsa vakavasti ja keskittää huomionsa luonnonvaroja säästävään arvoketjuun. Tämä saniteettitarvikkeiden tuotemerkki on huhtikuusta 2020 alkaen valmistanut hiilineutraaleja* ratkaisuja kaikkialla maailmassa. GROHE on ottanut tavoitteekseen ryhtyä käyttämään muovittomia tuotepakkauksia vuoteen 2021 mennessä. GROHE on kymmenen viime vuoden aikana saanut yli 490 muotoilu- ja innovaatiopalkintoa ja useita kestävän kehityksen palkintoja. GROHE oli alansa ensimmäinen yritys, joka voitti saksalaisen CSR-palkinnon sekä kestävän kehityksen palkinnon v. 2021 kategorioissa ”Luonnonvarat” ja ”Muotoilu”. GROHE on mukana kestävän kehityksen ja ilmastonsuojelun ”50 kestävän kehityksen ja ilmastojohtajaa” ‑­hankkeessa edistämässä kestävää siirtymää.

*Sisältää CO2-kompensoinnin, lue lisää osoitteessa green.grohe.com

Tietoa LIXIListä

LIXIL (TSE Code 5938) valmistaa uraauurtavia vesi- ja asuntotuotteita, jotka vastaavat arjen haasteisiin ja toteuttavat parempia koteja kaikille, kaikkialla. Japanilainen perintömme auttaa meitä luomaan maailman johtavaa ja innovatiivista tekniikkaa, joka mahdollistaa laadukkaat tuotteet, jotka muuttavat koteja. Ainutlaatuisen LIXIListä tekee tapamme toimia: täysin merkityksellinen muotoilu, yrittäjyyshenki, sitoutuneisuus valmistaa tuotteita, jotka ovat kaikkien ulottuvilla, ja vastuullinen kasvu. Strategiamme herää eloon alan johtavina tuotemerkkeinä, joita ovat muun muassa INAX, GROHE, American Standard ja TOSTEM. Meillä on noin 55 000 työntekijää yli 150 maassa ylpeänä valmistamassa tuotteita, jotka vaikuttavat päivittäin yli miljardin ihmisen elämään.

Tiina Gefwert

Lehdistön yhteyshenkilö LEADER, FINLAND, LIXIL EMENA +358 40 826 0382

GROHE Finland

GROHE on maailman suurin hanavalmistaja ja maailmanlaajuinen brändi, joka on omistautunut innovatiivisten kylpyhuone- ja keittiöratkaisujen valmistamiseen. Vuosikymmenten ajan GROHE on keskittynyt tärkeisiin yritysarvoihinsa – teknologiaan, laatuun, muotoiluun ja kestävyyteen. Arvot kuvaavat GROHEn omistautumista ja kykyä luoda ennennäkemättömiä kokemuksia, jotka takaavat “Pure Freude an Wasser” lupauksen täyttyvän jokaisen käytön kohdalla.

Saksalaisen insinööri-, innovaatio- ja muotoiluosaamisen avulla GROHEn tuotteet kantavat ylpeänä “Made in Germany” -merkkiä, joka on jo vuosien ajan vahvistanut kuluttajien luottamusta yritystä kohtaan. Kaikki GROHEn tehtaat pitävät huolta siitä, että tuotantotekniikka on korkealaatuista ja tarkkaa, mikä toimii laatulupauksena jokaiselle tuotteellemme. Näin voit luottaa, että jokainen GROHEn tuote täyttää kaikista korkeimmat ja vaativimmat laatukriteerit ja -vaatimukset.

Viimeisten 10 vuoden aikana GROHE on voittanut yli 280 muotoilu- ja innovaatiopalkintoa sekä sijoittunut kolmen parhaan joukkoon “Germany’s most sustainable major companies of 2015” -listalla. Monet arkkitehdit ja suunnittelijat arvostavat GROHEn tuotteita, minkä ansiosta useat korkean profiilin hankkeet ovat varustettuja GROHEn tuotteilla.

Bulevardi 3 A 33