Tukeva, 1,1 m korkea suihkutanko sekä kätevä tartuntakahva integroidulla käsisuihkulla ja suihkutarvikehyllyllä – uudet Unica Comfort -tuotteet tuovat lisäturvaa ja käyttömukavuutta suihkuun.

hansgrohe Unica Comfort: Tukeva suihkutanko tuo turvaa ja mukavuutta suihkuun

Suihkutanko: nerokas tuote, jonka Hansgrohen perustaja Hans Grohe keksi jo vuonna 1953. Maaliskuussa 2017 Frankfurtissa pidetyillä ISH-messuilla saksalainen suihkuspesialisti Hansgrohe esitteli uudenlaiset Unica Comfort -suihkutangot, joiden avulla jokapäiväinen peseytyminen on entistä mukavampaa ja turvallisempaa – tyylistä tinkimättä.

Monipuoliset Unica Comfort -suihkutangot toimivat myös tartuntakahvoina tuoden lisätukea, kun suihkun lattia on liukas. Mallisto pitää sisällään erilaisia suihkutankoja, tartuntakahvan sekä tyyliin sopivan jalkatuenkin.

L-mallisissa suihkutangoissa on vaakasuuntainen tartuntakahva, josta ylettävät ottaa tukea myös pyörätuolilla liikkuvat tai perheen pienemmät peseytyjät. Tartuntakahvan päässä on lisäksi säädettävä suihkupidike, jossa käsisuihku on oikealla korkeudella niin lapsille kuin heille, jotka peseytyvät istualtaan. Kahvan irrotettavassa hyllyssä suihkutarvikkeet ovat aina käden ulottuvilla. Tangon ja seinän välissä on runsaasti tilaa ja 25 mm paksusta metallitangosta saa hyvän otteen. Normaalia tukevampi kiinnitys ja TÜV-testaus takaavat turvallisuuden. Vetolujuus on jopa 2.000 newtonia, joka vastaa noin 200 kg painoa.

Unica Comfort –suihkutankojen ja tartuntakahvojen elegantin ja ajattoman muotoilun ansiosta ne sopivat kaikkiin kylpyhuoneisiin. Näiden tuotteiden avulla myös esteettömät kohteet voidaan tehdä tyylikkäästi.

hansgrohe

on saksalaisen Hansgrohe Groupin kylpyhuone- ja keittiöhanojen sekä suihkujen premiumbrändi.

hansgrohe-tuotteet ovat tunnettuja moderneista teknologioista, innovatiivisesta muotoilusta ja erittäin hyvästä toiminnallisesta laadusta ja ne ovat voittaneet lukuisia muotoilupalkintoja ympäri maailman. Yritys on tunnettu ajan saatossa syntyneistä keksinnöistään kuten suihkutanko, ilmalla rikastettu sadesuihku, erilaiset säädettävät suihkumuodot, QuickClean-puhdistustoiminto ja vettä säästävä EcoSmart-teknologia, joilla tuodaan mukavuutta ja helppoutta arkeen. hansgrohe tekee arjen hetkistä elämyksiä: