Suihkun uusi ulottuvuus – Rainfinity

Suihkun uusi ulottuvuus – Rainfinity

Hansgrohe vie uusilla Rainfinity-suihkuillaan peseytymisen aivan uusiin ulottuvuuksiin. Rainfinity on vaikuttava joka tavalla. Hiljainen, hieno ja runsas PowderRain-suihkumuoto tarjoaa ultimaattisen suihkunautinnon jopa 36 cm leveydeltä. Poikkeava design tuo suihkun kylpyhuoneen keskipisteeksi. Uudet materiaalit ja värit herättävät huomiota: grafiitinharmaa, alumiinista valmistettu suihkusiivilä yhdistettynä mattavalkoiseen tai kromiin. Käyttömukavuus, joka on viety aivan uudelle tasolle. Rainfinity on alan johtavien experttien pitkän tuotekehittelyn uskomaton tulos.

Ultimaattinen suihkunautinto

Rainfinityn erityisen pehmeä ja laaja (yläsuihkuissa Ø 36 tai 25 cm, käsisuihkussa Ø 13 cm) PowderRain-suihku kietoo koko vartalon rauhoittavaan vesielämykseen. PowderRain-suihku on erittäin hienojakoinen ja siksi ihanan hellä iholle. Tuhannet mikrohienot pisarat ovat myös hiljaisia, ne eivät kohise eivätkä ropise.

Kuluttajatestissä yhdeksän kymmenestä testaajasta oli sitä mieltä, että hansgrohen PowderRain on paras suihkukokemus koskaan (TRND kyselytutkimus 1.500 kuluttajalle, jotka testasivat tuotetta käytössä – 12/2018)! Rainfinity suihkuissa PowderRain on optimoitu ja jos mahdollista, vielä entistäkin nautinnollisempi.

Rainfinity-yläsuihkujen 3jet-malleissa on lisäksi keskitetympi Intense PowerRain -suihku, jolla shampoon huuhtelu onnistuu vaivattomasti sekä nauhamainen RainStream-vesiputoussuihku, jolla on miellyttävä rentouttaa jäykät hartiat. Rainfinity 3jet käsisuihkussa on myös intensiiivisempi PowderRain-suihku sekä lisäksi Mono-suihku. Käyttämällä kylmää vettä, tällä pistemäisellä vesimuodolla voit toteuttaa Kneipp-terapiaa kotonasi eli aktivoida ihon ja lihasten verenkiertoa.

Poikkeava design edelläkävijöille

Rainfinityn muotoilu poikkeaa totutusta, joten tämän suihkun valitseva kulkee trendien edelläkävijöiden joukossa. Piiloasenteisena seinään asennettavan yläsuihkun kulma on säädettävissä 10-30º. Näin jokainen voi säätää suihkun juuri oikeaan kulmaan tarpeen mukaan, erityisen kätevää vaikkapa silloin kun et halua kastella hiuksia. Yläsuihkun ilmettä hallitsee grafiitinharmaa suihkusiivilä, jonka kovera muoto ei ole pelkkä ulkonäkökysymys. Kaarevan muodon ansiosta suihkusuuttimien sijainti ja siten vedenvirtaus on optimoitu täydellisen suihkunautinnon tuottamiseksi.

Piiloasenteiseen suihkukokonaisuuteen sopii myös uudenlainen hartioden korkeudelle asennettava, leveä suihku, jonka matta lasipinta toimii myös hyllynä suihkutarvikkeille. Suihkun ilme voidaan viimeistellä väreiltään ja muotoilultaan yhteensopivalla, lisävarusteena saatavalla hyllyllä.

Uudet materiaalit ja värit herättävät huomiota

Muotoilun lisäksi Rainfinityn uudet värit herättävät huomiota. Perinteisen kromin lisäksi Rainfinity-suihkujen värivaihtoehtona ovat mattavalkoinen ja myöhemmin syksyllä mattamusta, harjattu musta kromi, harjattu pronssi ja kiillotettu kulta. Nämä värit yhdistettynä alumiinista valmistettuun, grafiitinharmaaseen suihkusiivilään luovat todella näyttävän ratkaisun suihkuun.

Tutustu Rainfinityyn tarkemmin https://www.hansgrohe.fi/kylpyhuone/uutuudet/rainfinity. Kuvia voit ladata linkistä https://celum.hansgrohe.com/pinaccess/showpin.do?pinCode=Rainfinity

Kategoriat

Hansgrohe Group on saksalainen hana- ja suihkuvalmistaja, joka on vuodesta 1901 valmistanut laadukkaita ja tyylikkäitä tuotteita kylpyhuoneisiin. Yritys on tunnettu ajan saatossa syntyneistä keksinnöistään kuten suihkutanko, ilmalla rikastettu sadesuihku, erilaiset säädettävät suihkumuodot, QuickClean-puhdistustoiminto ja vettä säästävä EcoSmart-teknologia, joilla tuodaan mukavuutta ja helppoutta arkeen.

hansgrohe

on Hansgrohe Groupin kylpyhuone- ja keittiöhanojen sekä suihkujen premiumbrändi. hansgrohe-tuotteet ovat tunnettuja moderneista teknologioista, innovatiivisesta muotoilusta ja erittäin hyvästä toiminnallisesta laadusta ja ne ovat voittaneet lukuisia muotoilupalkintoja ympäri maailman. hansgrohe tekee arjen hetkistä elämyksiä.

AXOR

on saksalaisen hana- ja suihkuvalmistaja Hansgrohe Groupin luksusbrändi. AXOR on jo yli 25 vuoden ajan ollut globaali tiennäyttäjä avantgardististen, huipputeknologialla varustettujen designhanojen ja suihkujen luomisessa. Upeiden mallistojen muotoilu on viimeistelty huippuunsa yhteistyössä kansainvälisesti tunnettujen designereiden kuten Philippe Starckin ja Antonio Citterion kanssa. Vaativille ja estetiikkaa arvostaville asiakkaille, jotka etsivät inspiraatiota kylpyhuoneisiin ja keittiöihin ilman kompromisseja.

Form follows perfection. AXOR.

Eva Karlsson

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointikoordinaattori 0400 791238

hansgrohe ja AXOR - ensiluokkaisia suihkuja ja hanoja kylpyhuoneeseen ja keittiöön

Hansgrohe Group on kotoisin Schiltachista Saksan Schwarzwaldista. Vuonna 1901 perustettu yritys on historiansa aikana kerännyt mainetta saniteettialan johtavana innovaattorina niin teknologian, muotoilun kuin kestävyyden saralla. Yrityksen keksintöihin kuuluvat mm. suihkutanko, käsisuihku usealla eri suihkumuodolla sekä keittiöhana ulosvedettävällä pesimellä. Premiumbrändi hansgrohen ja luksusbrändi AXORin hanat, suihkut ja suihkujärjestelmät ovat ensiluokkaisia tuotteita, jotka tekevät kylpyhuoneista ja keittiöistä toiminnallisempia, mukavampia ja esteettisesti miellyttävämpiä. Yrityksen laatutuotteita on mm. sellaisissa arvovaltaisissa paikoissa kuin luksusristeilijä Queen Mary II, Lontoon Heathrown lentokentän terminaali 5, Burj Khalifa Dubaissa (maailman korkein rakennus), New Yorkin Yoo luksusasunnot ja Masdar City Institute of Science and Technology Abu Dhabissa. Yritykselle ja sen tuotteille on myönnetty lukemattomia palkintoja, kuten iF Design, Red Dot, Wallpaper* Design Award ja Interior Innovation Award “Best of Best”. Vuonna 2016 yritys tuotti liikevaihtoa yli miljardi euroa. Tänä päivänä Hansgrohe Group työllistää maailmanlaajuisesti yli 4.700 ihmistä, joista noin 60 % Saksassa. Tuotteet valmistetaan kuudessa Saksan tehtaassa sekä Ranskassa, Hollannissa, Yhdysvalloissa ja Kiinassa. Yrityksellä on nollatoleranssi tuoteväärennöksiin ja design-kopioihin. Hansgrohen sivuliike on toiminut Suomessa vuodesta 2007.