Kuvassa on esimerkki kuinka paljon 4 hengen perhe säästää vaihtamalla käsisuihkun vettä säästävään malliin.

Valitsemalla suihkun ja pesuallashanat oikein voi säästää jopa satoja euroja vuosittaisissa energiakuluissa

Kaikki me kulutamme päivittäin runsaasti vettä niin kylpyhuoneessa, suihkussa kuin keittiössäkin, keskimäärin 155 litraa päivässä. Myös energiaa kuluu suuria määriä veden lämmittämiseen. Ei siis ole aivan sama millaiset vesikalusteet kotiin hankimme. Vettä säästävillä hanoilla ja suihkuilla voidaan säästää sekä vesilaskussa että energialaskussa satoja euroja vuodessa. Oheisessa kuvassa on esimerkkilaskelma nelihenkisen perheen veden ja energian kulutuksesta. Vaihtamalla käsisuihkun 9 litraa kuluttavaan suihkuun, perhe säästää vuodessa yli 400 euroa vesi- ja sähkölaskussa.

Voit laskea oman säästöpotentiaalisi osoitteessa www.hansgrohe.fi/säästölaskuri. Vettä säästävän käsisuihkun voit ostaa rautakaupasta ja vaihtaa sen suihkuusi tuossa tuokiossa itse.

Saksalainen hana- ja suihkuvalmistaja Hansgrohe on vettä säästävien suihkujen ja hanojen pioneeri, joka on yli sadan vuoden ajan kulkenut ekologisen kehityksen kärjessä. Hansgrohen suihkujen vettä säästävät EcoSmart-mallit kuluttavat vettä vain 9 litraa minuutissa. Tämä tarkoittaa säästöä sekä kulutetun veden määrässä että säästöä veden lämmittämiseen käytettävässä energiassa. Ja mikä parasta, Hansgrohen vettä säästävät Raindance-suihkut tuntuvat runsaalta vähäisestä veden kulutuksesta huolimatta! Tämä on erityisen AirPower-teknologian ansiota. Veteen sekoitetaan ilmaa, joka tekee vesipisaroista runsaita ja pehmeitä. Voit siis nauttia suihkuttelusta hyvällä omalla tunnolla!

hansgrohe

on saksalaisen Hansgrohe Groupin kylpyhuone- ja keittiöhanojen sekä suihkujen premiumbrändi.

hansgrohe-tuotteet ovat tunnettuja moderneista teknologioista, innovatiivisesta muotoilusta ja erittäin hyvästä toiminnallisesta laadusta ja ne ovat voittaneet lukuisia muotoilupalkintoja ympäri maailman. Yritys on tunnettu ajan saatossa syntyneistä keksinnöistään kuten suihkutanko, ilmalla rikastettu sadesuihku, erilaiset säädettävät suihkumuodot, QuickClean-puhdistustoiminto ja vettä säästävä EcoSmart-teknologia, joilla tuodaan mukavuutta ja helppoutta arkeen. hansgrohe tekee arjen hetkistä elämyksiä: