MULTI VOLT – sähkötyökalun voima akkukoneessa

MULTI VOLT – sähkötyökalun voima akkukoneessa

Hitachi Power Tools Finland on lanseeraannut täysin uuden MULTI VOLT 36V -tuotesarjan. MULTI VOLT -koneissa yhdistyvät akkutyökalujen vapaus, keveys ja helppous sekä sähköjohdollisten koneiden voima ja nopeus ilman rajoittavaa johtoa.

MULTI VOLT -akku ja MULTI VOLT 36V -koneet yltävät yhdessä samaan suorituskykyyn kuin sähköjohdolliset koneet. Suuresta voimastaan huolimatta uusia Multi Volt -akkukoneita on ergonomista käyttää, sillä suurin osa niistä on samankokoisia ja -painoisia kuin Hitachin vastaavat 18-volttiset työkalut.

YKSI AKKU SOPII SEKÄ 18V ETTÄ 36V KONEISIIN

MULTI VOLT -akku sopii käytettäväksi MULTI VOLT -koneiden lisäksi myös Hitachin koko 18V-konevalikoiman kanssa. Akku vaihtaa automaattisesti volttimääränsä ja kapasiteettinsa sen mukaan, käytetäänkö 36V vai 18V konetta. 36-volttisessa koneessa akun kapasiteetti on 2,5 Ah ja 18V-koneessa 5,0 Ah.

Kun yhdistät MULTI VOLT -akun 18V koneeseen, ei tarvitse pelätä, että koneesta tulisi raskas ja kömpelö käyttää. MULTI VOLT -akun koko ja paino nimittäin vastaavat Hitachin 5,0 Ah akkua. Lisäksi MULTI VOLT -akun voi ladata Hitachin 18V latauslaitteella.

KAHDEKSAN MULTI VOLT 36V -KONETTA

Ensimmäisessä aallossa markkinoille saapuu pora/ruuvinväännin, iskuporakone, kaksi mutterinväännintä, iskevä ruuvinväännin, poravasara, kulmahiomakone ja pyörösaha. Jatkossa valikoima täydentyy mm. jiirisahalla ja puukkosahalla. Kaikki koneet on varustettu hiiliharjattomalla moottorilla.

Esimerkiksi MULTI VOLT 36V -mutterinväännin WR36DA ja -kulmahiomakone G3613DA ovat odotettu lisä akku­konemarkkinoille. Koska ne vastaavat teholtaan 230V-konetta, ne suoriutuvat niistäkin raskaista töistä, joihin akkukoneet eivät ole aiemmin kyenneet.

Kuten kaikilla Hitachin sähkö- ja akkutyökaluilla, akuilla ja latureilla, myös MULTI VOLT -sarjan tuotteilla on 3 vuoden takuu ilman rekisteröintiä. MULTI VOLT -koneita myydään Hitachin valtuutetuilla jälleenmyyjillä ympäri Suomea.

Kategoriat

Hitachi Power Tools Finland Oy on merkittävä tavarantoimittaja rakennusteollisuudelle sekä sähkö-, puu-, metalli- ja LVI-alalle. Myymme ja markkinoimme vaativaan ammattikäyttöön suunniteltuja sähkö- ja akkutyökaluja, tarvikkeita, naulaimia sekä kiinnikkeitä. Tuotteitamme voi ostaa jälleenmyyjiemme kautta ympäri Suomea.

Hitachi Power Tools Finland Oy aloitti toimintansa vuonna 1980. Toimipisteemme sijaitsee Lahdessa, jossa myös toimii Hitachi-koneiden huolto. Olemme osa pohjoismaista Hitachi-konsernia, johon kuuluvat emoyhtiö Norjassa sekä tytäryhtiöt Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa.

Yhteyshenkilö/-t

Anu Jansson

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö 020 7431 532

Kestävät ja tehokkaat sähkö- ja akkutyökalut ammattikäyttöön

Hikoki Power Tools Finland Oy on osa pohjoismaista konsernia. Pohjoismaiseen Hitachi-konserniin kuuluvat emoyhtiö Hikoki Power Tools A/S Norjassa sekä tytäryhtiöt Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa. Lisäksi Puolassa on MFT-kiinnitystarvikkeiden tuotanto.

Norjan emoyhtiöllämme on pitkä kokemus ammattityökalukaupasta vuodesta 1922 lähtien. Hitachin akku- ja sähkötyökalujen edustus alkoi Suomessa vuonna 1980. Tuotevalikoimaamme on aina kuulunut myös monipuolisesti erilaisia tarvikkeita ja käsityökaluja.

Vuodesta 2005 lähtien konsernimme omistaja on ollut Hitachi Koki Co. Ltd. Hitachi Kokilla on lähes 70 vuoden kokemus korkealaatuisten ja edistyksellisten sähkötyökalujen kehityksestä ja valmistuksesta ammattikäyttäjien tarpeiden mukaisesti. Nimenmuutoksen myötä Hikoki panostaa tuotekehityksessään ennen kaikkea käyttömukavuuteen sekä moottoreiden energiatehokkuuteen ja pitkäikäisyyteen vallitsevia ympäristö- ja laatustandardeja noudattaen.

Hikoki Power Tools Finland Oy
Tupalankatu 9