Hitachi avaa mahdollisuuden muuttaa perinteiset IT-ympäristöt moderneiksi pilviratkaisuiksi

Hitachi Data Systems julkisti sarjan uusia ominaisuuksia Hitachin objektitallennusratkaisuihin. Hitachi Content Platform (HCP) on johtava objektitallennuksen tuote, jolla olemassa olevat IT-ympäristöt voidaan muuttaa uuden aikakauden pilvipalveluiksi. HCP:n avulla yrityksen tietovarastot ovat käytettävissä mistä tahansa ja millä tahansa laitteella. Tuoteperheesen kuuluu  seuraavia osia:

Hitachi Content Platform (HCP)

-  Perustana Object Based Storage: tallennusjärjestelmä, joka palvelee uudeksi standardiksi muodostuneella http/REST ja S3 protokollalla. HCP toimii myös virtuaalipalvelimissa, joten voit muuttaa nykyisen IT-ympäristösi julkiseksi tai yksityiseksi pilvipalveluksi edullisesti ja yksinkertaisesti.
-  HCP skaalautuu erittäin kustannustehokkaasti pienestä ympäristöstä kymmeniin petatavuihin.  Merkittävin säästö syntyy varmistustarpeen poistumisesta.
-  Tuemme nyt myös Openstackin avointa objektirajapintaa (Swift).
-  HCP S10 tallennuslaite tuo uutta edullisen kustannustason levytilaa järjestelmän käyttöön. Myös HCP S10 toimii S3-protokollan avulla. Varmennusmenetelmänä käytetään Erasure Coding -algoritmia, joka on optimoitu suurten levymäärien hallintaan.

Hitachi Content Platform Anywhere

-  HCP Anywhere on yrityksen oma “privaatti -Dropbox™” järjestelmä, joka mahdollistaa kytkeytymisen yrityksen omiin tietovarastoihin ja kansioihin millä tahansa laitteella tai selaimella. Uusi versio integroi olemassa olevat kansiojärjestelmät (NAS) näkymään käyttäjille yhtä helposti kuin julkiset pilvipalvelut.

Hitachi Data Ingestor (HDI)

-  HDI:n avulla voi laajentaa yrityksen tietovarastot ja kansiot maailmanlaajuisiksi. HDI voi olla kenkälaattikkomallinen käyttäjän asennettava laite tai perinteinen fyysinen tai virtuaalipalvelin toimipisteessä. HDI liittyy globaaliin HCP:n  kansiojärjestelmään, joka poistaa varmistustarpeen ja pitää huolta tietojen eheydestä toimipisteiden välillä huonojenkin tietoliikenneyhteyksien takaa.

Lue Englannninkielinen tiedote täältä.

• cloud
  • mobility